شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۱۶۷ جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری ۴۹ هزار و ۲۸۳ میلیارد ریال و اشتغال چهار هزار و ۴۵۸ نفر در این استان صادر شد.

به گزارش دیارجنوب، سید حسین حسینی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مدت شمار جواز تاسیس صنعتی صادر شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد، از نظر پیش‌بینی سرمایه گذاری ۴۳۶ درصد و از لحاظ اشتغال ۲۷ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان بوشهر بیان کرد: طبق وضعیت موجود تا پایان شهریور ماه سال جاری ۶۱۴ جواز تاسیس طرح صنعتی با پیش‌بینی سرمایه گذاری ۳۴۶ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال و اشتغال ۲۲ هزار و ۶۳۷ نفر صادر شده است.

hoseini samt b
حسینی با اشاره به روند رو به رشد پیشرفت فیزیکی ۲۶۱ طرح صنعتی در این استان ادامه داد: از این شمار ۱۲۸ مورد بین ۱ تا ۱۹ درصد، ۳۱ واحد ۲۰ تا ۳۹ درصد، ۲۷ طرح ۴۰ تا ۵۹ درصد و ۷۵ مورد بین ۶۰ تا ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی افزود: ۱۷ طرح صنعتی مهم و استراتژیک در استان بوشهر در زمینه های آهک، کربنات کلسیم، منودی اتیلن، گلایکول، پروپان، بوتان، متانول، پودرلاستیک، کاغذ از کربنات کلسیم و غیره دارای پیشرفت فیزیکی مختلف در حال تکمیل هستند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group