پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری همایش خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، مهدی شمسی اظهار کرد: این برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با نمایش خودروهای کلاسیک، آفرود و موتورهای ورزشی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای جایگاه ورزش در بین آحاد جامعه در تاریخ ۳۰ ام مهرماه در پیست ورزشی ورزشگاه شهید نادر مهدوی برگزار و در معرض دید عموم خواهد بود.
وی تصریح کرد: همایش مذکور روز جمعه مورخ ۳۰ مهر از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ با رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد و تمهیدات لازم هم برای انجام آن اندیشیده شده است.

khodro kelasik
رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بوشهر با بیان اینکه موتورسواری و اتومبیل‌رانی از ورزش‌های جذاب هستند، بیان کرد: این رشته ورزشی آن طور که باید در جامعه ما به درستی شناخته و تعریف نشده است و امیدواریم که با برگزاری این همایش ها و همکاری تمامی مقامات مسئول بتوانیم در جهت آموزش صحیح و شناخته شدن هر چه بیشتر این ورزش در جامعه قدم های اصولی را برداشته تا شاهد نگاه مثبت به ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی باشیم.
شمسی همچنین افزود که در راستای ساماندهی کمیته های هیات موتورسواری اتومبیلرانی استان، آقایان علی اکبر شماستون و حسین قاسمی زاده به عنوان روسای کمیته های کلاسیک و آفرود منتصب شده‌اند.
به نقل از روابط‌عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر، شایان ذکر است که هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می‌شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group