چهارشنبه 29 فروردين 1403 | Wednesday 17 April 2024

ورزشکار دو ومیدانی‌کار بوشهری که در مسابقات جهانی شرکت‌های کارگری جهان در یونان موفق به کسب ۴ مدال طلا شده بود در فرودگاه بوشهر مورد استقبال و تجلیل قرار گرفت.

به گزارش دیارجنوب، رقابت‌های جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها در آتن یونان برگزار شد که، ورزشکاران بوشهری در این رقابت‌ها به مدال‌های رنگارنگ این رقابت‌ها در رشته‌های دوومیدانی دست یافتند.
محمد قایدزاده دوومیدانی کار بوشهری به‌همراه تیم پتروشیمی جم عازم مسابقات جهانی شرکت‌های کارگری جهان عازم کشور یونان و موفق به کسب 4 نشان طلا شد.
این ورزشکار بوشهری با استقبال مسئولان و ورزشکاران وارد فرودگاه بوشهر شد.

tajlil medalavar
ورزشکار بوشهر 3 نشان طلا در بخش انفرادی و یک طلا در بخش تیمی امدادی کسب کرد
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آیین استقبال این قهرمان بوشهری با بیان اینکه محمد قایدزاده یکی از قهرمانان استان در رشته پرش طول است اظهار داشت: این ورزشکار در مسابقات جهانی شرکت‌های کارگری جهان یونان عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و موفق به کسب 3 نشان طلا در بخش انفرادی و یک طلا در بخش تیمی امدادی شد.
موسی کشتکار با بیان اینکه ورزش در استان بوشهر سر آمد است خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان بوشهر در رشته‌های مختلف ورزشی با حضور در رقابت‌های جهانی، المپیک، ملی و دیگر عرصه‌ها موفقیت‌های کسب کرده‌اند که نشان از جایگاه ورزش در استان بوشهر است.
برگزاری مسابقات قهرمانی کشور دراگون‌ بوت در دهه سوم آبان‌ماه بوشهر
وی از میزبانی بوشهر در مسابقات دراگون‌‌بوت قهرمانی کشور خبر داد و تصریح کرد: جلسه هماهنگی مسابقات قهرمانی کشور دراگون‌ بوت با حضور تیم‌های شرکت‌کننده و دبیرکل فدراسیون برگزار شد که در دهه سوم آبان‌ماه 14 تیم در بخش بانوان و 10 تیم در بخش آقایان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
ورزشکاران آلمانی، انگلیسی و یونانی رقیب‌های اصلی مسابقات جهانی یونان
محمدقائدزاده ملی پوش بوشهری شرکت کننده مسابقات جهانی شرکت‌های کارگری جهان یونان نیز گفت: سومین دوره این رقابت‌ها با حضور 42 کشور جهان برگزار شد که در این رقابت‌ها موفق به 3 نشان طلا در بخش انفرادی در ماده 2 به مسافت 100، 200 متر، پرش طول و یک مدال طلا در بخش تیمی 4 در 100 متر امدادی شدم.
قایدزاده افزود: سطح رقابت‌ها خیلی خوب برگزار شد که ورزشکاران از کشورهای آلمان، انگلیس و یونان رقیب‌های اصلی بودند.
در رقابت‌ جهانی شرکت‌ها 31 کشور عضو اصلی فدراسیون جهانی هستند
رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان بوشهر نیز گفت: مسابقات برون مرزی کارگران در 2 بخش شرکت‌ها و کارگری برگزار می‌شود.
رحیم لطفی افزود: در رقابت‌ جهانی شرکت‌ها 31 کشور عضو اصلی فدراسیون جهانی هستند که شرکت‌های معتبری در این مسابقات حضور داشتند که خوشبختانه تیم پتروشیمی جم نماینده استان بوشهر با 5 ورزشکار عازم این مسابقات شد که تمامی ورزشکاران از جمله محمد قائدزاده ورزشکار بوشهری موفق به کسب چند مدال رنگارنگ شدند.
وی اضافه کرد: استان بوشهر در رشته‌های ورزش‌های کارگری از جمله دو و میدانی سر آمد است که در 2 سال گذشته ورزشکاران استان در مسابقات جهانی کارگری اسپانیا امین حسین‌زاده رهبر و حسن میهن دوست موفق به کسب چند مدال در این رقابت‌ها شدند./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group