پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

«جشن لبخند» ویژه کودکان کار و معلولین به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک در برازجان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، یک شنبه ۱۸ مهرماه، به همت اداره فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برازجان با همکاری اداره بهزیستی شهرستان دشتستان به مناسبت روز جهانی کودک،جشن لبخند ویژه کودکان کار و معلولین عزیز، درسالن تالار فرهنگ برازجان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
درابتدای مراسم رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان ضمن تبریک روز جهانی کودک، نکاتی را جهت توجه ویژه به کودکان کار و معلولین با همراهی، همدلی و همکاری تمامی مسئولین و ادارات مرتبط شهر و شهرستان بیان نمودند.
بر اساس این گزارش در این مراسم برنامه هایی ازجمله اجرای موسیقی زنده، برگزاری مسابقه و اهداء جوایز ، نمایش طنز توسط هنرمندان شهرمان برگزار شد.
گفتنی ست در پایان رئیس اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ضمن تبریک روز جهانی کودک، از کسانی که در برگزاری این جشن همکاری کرده بودند تشکر و قدردانی نمود، سپس بادعوت از مسؤلین از پوستر «پویش نامه ای به شهرم» که یکی دیگر از برنامه‌های اداره فرهنگی شهرداری باهدف مشارکت کودکان و نوجوانان شهر برازجان وهمچنین استفاده از ایده ها و نظرات آنان درمدیریت شهری بود رونمایی شد و از تمامی کودکان کار حاضر در سالن تجلیل گردید و هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1jashn labkhand 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group