جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

استاندار بوشهر گفت: رهاورد سفر رئیس جمهور و دولت برای بوشهر بیش از پنج هزار میلیارد تومان است.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده ظهر یکشنبه در نشست بررسی مصوبات سفر دولت به استان بوشهر اظهار داشت: رهاورد ششمین سفر استانی هیات دولت سیزدهم به این استان به بیش از پنج هزار میلیارد تومان می رسد.
وی ادامه داد: هم اکنون اختصاص چهار هزار و ۴۳۸ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع دولتی برای اجرای ۹۴ پروژه مصوب است که نسبت به اعتبارات مصوب سفر به پنج استان دیگر بیشتر است.

ostandar mohamadizade
استاندار بوشهر تصریح کرد: البته یکسری از مصوبات و برخی تصمیم‌ها نیز در حین سفر رئیس جمهوری به این استان توافق شده که پیش بینی می‌شود سرجمع اعتبار مصوبه‌های سفر هیات دولت سیزدهم به استان بوشهر به بیش از پنج هزار میلیارد تومان افزاش یابد که رقم قابل توجهی است.
محمدی زاده خاطرنشان کرد: افزون براین ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات نیز در این سفر به استان بوشهر اختصاص یافت که رقم خوبی است.
وی اضافه کرد: تخصیص ۹۲۰ میلیون دلار تسهیلات ارزی از محل اعتبارات منابع صندوق توسعه ملی به استان بوشهر از دیگر رهاوردهای سفر هیات دولت به این استان است که از این میزان ۱۷۰ میلیون دلار مربوط به یک واحد پتروشیمی در عسلویه و ۷۵۰ میلیون دلار آن نیز برای توسعه صنایع دریایی است که برای ساخت شناور باید به کشتی و لنج سازی‌ها پرداخت شود.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group