شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر در محور کندوان حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده‌های پل زنگوله‌، سیاه بیشه‌، ولی آباد و مکارود و در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل وانا تا بایجان‌ ترافیک سنگین است.

به گزارش دیارجنوب، ایمان محرابی‌نیا درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، بیان داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط‌ و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.
* ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان
وی درباره وضعیت تردد جاده‌‌ای خودروها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در مسیر رفت و برگشت‌ محور فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت نشان می‌دهد.

mahdoodiyat jade
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد:‌ در حال حاضر ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده های پل زنگوله‌، سیاه بیشه‌، ولی آباد و مکارود و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل وانا تا بایجان‌ داریم.
* ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین-کرج
محرابی‌نیا از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و حدفاصل پلیس راه مهرشهر تا کمالشهر، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره، خبر داد.
* 3 آزادراه‌ پرتردد کشور
وی بیان داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه کرج-تهران‌ با 138 هزار تردد‌، آزادراه تهران-کرج‌ با 131 هزار تردد و آزادراه قزوین-کرج با 130 هزار تردد‌ ثبت شد.
* بارش پراکنده باران در برخی از جاده‌ای استان‌های اردبیل‌
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها‌ اظهار کرد: در حال حاضر بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان‌‌ اردبیل گزارش شده است و در دیگر جاده‌‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.
محرابی‌نیا تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه‌روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد‌‌‌ ‌2325 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 4 درصد افزایش‌ نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.
وی اظهار داشت: در حال حاضر جاده‌ خرم‌آباد-پل دختر، محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، محور شهداد-نهبندان‌‌‌، محور پونل-خلخال، محور رویان-بلده در استان مازندران، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و جاده فرعی شمشک-دیزین به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود ‌است./ اقتصادآنلاین

استان بوشهر

Template Design:Dima Group