چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

یک رسانه روسی از محرومیت احتمالی و چند جلسه‌ای مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، طبق ادعای سایت روسی spbdnevnik اعتراض شدید سردار آزمون به تصمیم داور دیدار تیم های فوتبال زنیت و سوچی که منجر به جنجال شد، ممکن است چند جلسه محرومیت را برای مهاجم ایرانی زنیت به دنبال داشته باشد.
در چارچوب هفته دهم لیگ برتر روسیه، یکشنبه تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ میزبان سوچی بود و در پایان متحمل شکست ۲ بر یک شد. سردار آزمون که در این بازی در ترکیب اصلی زنیت قرار داشت، در دقیقه ۴۲ به دلیل خطا روی دروازه بان سوچی با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد.

sardar azmoon
در این صحنه منجر به اخراج، سردار برای ضربه زدن به توپ ارسالی با سوسلان ژانایف، دروازه بان سوچی برخورد کرد؛ گرچه توپ تبدیل به گل شد، داور گل را مردود اعلام کرد و به مهاجم زنیت کارت زرد نشان داد، اما پس از بررسی صحنه از طریق سیستم کمک داور ویدیویی، به آزمون کارت قرمز داد و او را اخراج کرد.
به گزارش سایت روسی spbdnevnik مهاجم زنیت به شدت اعتراض کرد و سعی داشت داور را متقاعد کند که دروازه بان سوچی شبیه سازی می‌کند که تقریباً باعث درگیری شد. به همین دلیل، بازیکن زنیت ممکن است چند مسابقه از همراهی تیمش محروم شود.
سایت اسپورت اکسپرس روسیه هم نوشت:" آزمون نسبت به اخراجش واکنش احساسی نشان داد و شروع به داد زدن بر سر داور و بازیکنان حریف کرد."/ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group