پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: تا روز پنجشنبه (۱۵ مهرماه) رگبار و رعد و برق و کاهش دما در شمال کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، صادق ضیاییان افزود: تا روز پنجشنبه (۱۵ مهرماه) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وقوع رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نوار شمالی کشور کاهش دما رخ می‌دهد. دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.
وی در ادامه گقت: روز جمعه (۱۶ مهرماه) در استان‌های خزر بارندگی تداوم دارد.

havashenasi
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: دریای عمان، تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس طی دو روز آینده مواج پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۳ مهر) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۱۴ مهر) نیز صاف تا نیمه ابری و همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ مهر) اهواز با بالاترین دمای ۴۳ و ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۱۶ و ۱۱ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند./ ایسنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group