شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

عملیات اجرایی پروژه های عمرانی روستای راهدار آغاز شده که فصل خوبی در راستای خدمت رسانی به مردم و موجب رشد و شکوفایی و تحقق یافتن آرزوهای دیرینه ی اهالی روستا است.

به گزارش دیارجنوب، روستای راهدار در نزدیکی شهر برازجان و از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتستان است که شغل بیشتر ساکنین آن رانندگی با ماشین سنگین می باشد.
مردم این روستا همواره از راه ورودی و مسیر تردد که در سال‌های اخیر باعث از بین رفتن چندین نفر از اهالی روستا شده بود گلایه داشتند.
بنابر این گزارش، طی سال جاری پروژه‌های مناسبی در روستا در حال انجام است که نقش خوبی در توسعه و آبادانی خواهد داشت.
پروژه احداث 2 بوستان در روستا، تعریض پل و دیوار حفاظتی و همچنین دوربرگردان که از آرزوهای دیرینه ی مردم روستا است.

prozhe rahdar 1
مهدی اسفندیاری یکی از اعضاء شورای اسلامی روستای راهدار در بازدید از روند احداث پروژه دیوار حفاظتی و تعریض پل ورودی روستا اظهار داشت: همواره و در بیشتر ساعت‌های روز از پروژه‌های روستا به همراه دیگر اعضا و دهیار بازدید خواهیم کرد تا به‌زودی شاهد به ثمر نشستن آن‌ها باشیم.
وی اضافه کرد: حضور در بین مردم روستا و شنیدن درخواست‌های آن‌ها بهترین راه تعیین اولویت حل معضلات و مشکلات و درنتیجه توسعه روستا است.
اسفندیاری تصریح کرد: بازدید سرزده از پروژه‌های روستا در دستور کارم از روز اول عضویت در شورای روستا بوده و همواره به این امر اهتمام خواهم داشت.
وی در ادامه بیان داشت: در روستا هم‌اکنون 2 پروژه احداث بوستان مهتاب و امید بااعتباری بالغ‌بر 1 میلیارد و 625 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری با مساحت 6 هزار مترمربع در حال احداث است که نقش بسزایی در آرامش و رفاه مردم روستا خواهد داشت.
اسفندیاری ضمن تشکر از همراهی دهیار و بقیه اعضا شورا در نظارت و احداث پروژه‌ها گفت: پروژه تعریض و دیوار حفاظتی پل روستا با توجه به شغل بیشتر ساکنین روستا و داشتن ماشین‌های سنگین از اولویت‌های روستا بود که نزدیک به دو ماه آینده اتمام و به بهره بردرای خواهد رسید.
دهیار روستای راهدار در بازدید از پروژه‌های روستا عنوان داشت: بهترین و کارآمدترین از اولویت های انتخاب پیمانکاران جهت انجام کار با کیفیت و تسریع در اتمام پروژه ها بود که در زمان کوتاهی با توجه به نزدیکی فصل زمستان پروژه‌ها را تکمیل کنند.
وی بابیان اینکه چندی پیش پروژه تعریض پل و دیوار حفاظتی با حضور اعضا شورا کلنگ زنی شد ابراز داشت: اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های پل و دیوار حفاظتی بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان است که پل روستا 1 میلیارد و 50 میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی دهیاری و دیوار حفاظتی با افزایش یک دهانه پل 1 میلیارد و 300 میلیون تومان است.
محمد بحرانی تعریض راه ورودی روستا را از پروژه‌های بعدی روستا عنوان کرد و گفت: به‌زودی پروژه تعریض راه ورودی روستا جهت تردد بهتر وسایل نقلیه بخصوص ماشین‌های سنگین آغاز خواهد شد.
وی در ادامه گفت: پروژه دوربرگردان سه‌راهی روستا که یکی از آرزوهای مردم روستا با توجه به از دست دادن ساکنین زیادی در تردد از این مسیر بوده به طول 800 متر و بااعتباری بالغ‌بر 4 میلیارد و 200 میلیون تومان در حال انجام است که با پیگیری زیاد در آینده شاهد اتمام آن خواهیم بود.
بنابر این گزارش، تکمیل پروژه‌های فوق در روستای راهدار بی‌شک باعث رشد و شکوفایی و رفاه حال مردم روستا خواهد شد.

prozhe rahdar 1prozhe rahdar 1prozhe rahdar 1prozhe rahdar 1prozhe rahdar 1prozhe rahdar 1prozhe rahdar 1prozhe rahdar 1prozhe rahdar 1prozhe rahdar 11prozhe rahdar 11prozhe rahdar 11prozhe rahdar 11

 

 

خبرمرتبط:

 سه‌راهی روستای راهدار همچنان قربانی می‌گیرد/ پاسخ مسئولین و وعده‌های جدید (تصاویر+فیلم)

استان بوشهر

Template Design:Dima Group