پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از واکسینه شدن ۳۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در این استان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، دکتر سعید کشمیری در نشست ستاد مدیریت کرونا استان بوشهر اظهار داشت: جمعیت هدف بالای ۱۸ سال در استان بوشهر ۷۵۰ هزار نفر است.
وی با بیان اینکه روزانه به ۱۵ هزار نفر در استان بوشهر واکسن کرونا تزریق می‌شود، افزود: حدود ۳۵ درصد جمعیت هدف بالای ۱۸ سال استان بوشهر هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.
دکتر کشمیری با بیان اینکه ۵۰۰ هزار نفر دوز اول واکسن کرونا را در استان بوشهر دریافت کرده‌اند، گفت: بیش از ۱۸ ماه از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان می‌گذرد و مدافعان سلامت در این مدت برای دفاع از سلامتی مردم ایستادند.

keshmiri vaksan
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ضمن تجلیل از رشادت‌های شهدا به ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع سلامت بیان کرد: کارهای صورت گرفته در حوزه سلامت استان بوشهر برای مبارزه با ویروس کرونا در سه رده پیشگیری، درمان و ایمن‌سازی می‌توان تقسیم کرد که همکاران بهداشتی حوزه سلامت استان بوشهر در هر سه زمینه حضور و فعالیت چشم‌گیری داشته‌اند.
وی اضافه کرد: همکاران بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شیوع کرونا گمنام بوده‌اند ولی نقش اساسی و بی‌بدیل ایفا کردند و در حال حاضر که در مرحله ایمن‌سازی هستیم این عزیزان مثل گذشته در حال واکسیناسیون مردم هستند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: ویروس کرونا یکی از مهم‌ترین بحران‌هایی است که مردم را درگیر کرده و تمام جنبه‌های زندگی مردم را دخیل کرده است، کرونا فقط یک بحث درمانی نیست بلکه بحث سیاسی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که تمام جنبه‌های زندگی در آن دخیل است و همه‌گیری کرونا در همه ابعاد زندگی تأثیر داشته است.
در نشست ستاد مدیرت کرونا استان بوشهر از مدافعان سلامت (عوامل اجرایی در امر واکسیناسیون) شهرستان بوشهر با حضور حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر تجلیل شد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group