جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر رصد می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، ابوالقاسم محمد زاده صبح شنبه در نشست با اعضای کارگروه رصد سیمان اظهار داشت: سه کارخانه مهم تولید سیمان در استان بوشهر فعال است و ظرفیت تولید آنها بیش از ۱۰ هزار تن در روز است.
وی مهمترین مصرف کنندگان سیمان استان را طرح‌های بزرگ عمرانی، صنایع سیمان بر و عاملین فروش عنوان کرد و ادامه داد: در استان بوشهر بخش عمده مصرف‌کنندگان سیمان نسبت به دریافت کد بورسی اقدام کرده‌اند.

siman
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: اغلب فعالان حوزه سیمان و کارخانجات تولید سیمان وارد بورس شده‌اند، کد بورسی دریافت کرده‌اند و عملاً تمام عرضه محصولات سیمان از طریق بورس انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه کار تولید سیمان به صورت ویژه مورد توجه و رصد قرار می‌گیرد افزود: وزارت صمت با طرح‌های مختلف به دنبال ساماندهی و تنظیم شبکه‌های توزیع سیمان در کشور است.
محمدزاده از کاهش قیمت سیمان طی یک ماه گذشته خبر داد و اضافه کرد: شفافیت قیمت‌ها از طریق عرضه سیمان در بورس، عامل کاهش التهاب در بازار و زمینه‌ساز رضایت‌مندی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان شده است.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: سیمان در حال حاضر به قیمتی رسیده که هم تولیدکننده و هم مصرف کننده از آن راضی هستند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group