شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: این مجموعه براساس تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار است هفت مرکز واکسیناسیون در این استان راه‌اندازی کند.

به گزارش دیارجنوب، علی احمدی زاده امروز در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون خورموج اظهار داشت: جهاد دانشگاهی براساس تفاهم نامه با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار است هفت مرکز واکسیناسیون در این استان راه‌اندازی کند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: از این شمار تاکنون دو مرکز در بوشهر( مصلای نماز بوشهر و منطقه تنگک) و یک مرکز نیز در دشتی راه‌اندازی شده است و مابقی نیز اوایل هفته آینده در دشتستان، کنگان و گناوه فعال خواهند شد.

vaksine
وی بیان کرد: مرکز واکسیناسیون تنگک ظرفیت روزانه تزریق ۸۰۰ دُز واکسن دارد اما در زمان حاضر به دلیل استقبال کم مردم کمتر از نیمی از این ظرفیت روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ دُز واکسن تزریق می‌شود این درحالی است که با توجه به ضرورت و اهمیت رسیدن به ایمن سازی ۷۰ درصدی باید مردم استقبال بیشتری از واکسیناسیون داشته باشند.
احمدی زاده در باره مرکز واکسیناسیون دشتی گفت: این مرکز ظرفیت روزانه هزار دُز واکسن دارد.
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر افزود: این مراکز همه روزه به صورت دو شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ و بعدازظهر ساعت ۱۷ تا ۲۱ فعال و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.
وی یادآور شد: پیش از این نیز جهاد دانشگاه اقدام به راه‌اندازی یک آزمایشگاه تشخیص کرونا در استان بوشهر کرد که تاکنون هشت هزار تست با تعرفه دولتی در این استان انجام داده است./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group