شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

به گزارش دیارجنوب، متن پیام بشرح زیر است:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت کسانی داریم که سطر سطر تاریخ این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیمی همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، شرف، ایثار، سربلندی و... زینت بخشیده اند.
این روزها که هفته دفاع مقدس با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و هفتاد و دو یار با وفایش پیوند خورده و صدای «هل من ناصر ینصرنی» آن امام همام بیش از هر زمان به گوش می رسد، بزرگترین وظیفه ما در این ایام، دو مهم است؛ حفظ و نگهداری از ارزشها و تداوم راه شهیدان و وفاداری به آرمانهای آنها و نیز زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا، چرا که «امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».
در همه گیری بیماری کرونا در سطح جهان و به تبع کشور ایران اسلامی عزیزمان که منجر به درگیری هم استانیها و همشهریان شریف با این ویروس منحوس کرونا شد ،میدان نبرد جدیدی را پیش رویمان باز کرد. میدان نبردی نابرابر با متجاوزانی نامرئی ،مرموز و ناشناخته.
لذا این بار مجاهدانی نستوه، خستگی ناپذیر ،کارآزموده را می طلبید که با سلاح علم و تجربه پا به میدان نبرد بگذارند.
آری این مجاهدان و ایثارگران کسانی نبودند بجز مدافعان سلامت که بلافاصله به محض شیوع این بیماری در بین احاد جامعه با مایه گذاشتن از جان خود پا به عرصه جهاد گذاشته و از جان هموطنانمان محافظت و پاسداری نمودند.

shahram jalalpoor
بی شک جامعه بزرگ سلامت در این راه شهیدان افتخار آفرین باارزشی را تقدیم ملت نمودند ،لذا جا دارد ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی و احترام به مقام شامخ آنها، یاد و خاطر این سفید پوشان عرصه مبارزه با بیماری کرونا را هم پاس داشته، این هفته را به همه مدافعان سلامت و بخصوص خانواده های معزز شهیدان مدافع سلامت تبریک و تهنیت می گوئیم.


شهرام جلال پور
سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی

استان بوشهر

Template Design:Dima Group