جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیر آموزش‌وپرورش منطقه سعدآباد با اشاره به اینکه ۶۶۳ دانش‌آموز کلاس اولی در سال جاری در مدارس آموزش‌ها را فرا خواهند گرفت، گفت: بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل بهداشتی اولویت اول آموزش‌وپرورش منطقه سعدآباد در سال تحصیلی جدید است.

به گزارش دیارجنوب، اسماعیل علی پور روز پنج شنبه ۱ مهرماه در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، ایثارگران و جانبازان اظهار داشت: در منطقه سعدآباد 15 شهید فرهنگی و 34 دانش‌آموز شهید وجود دارد که یاد و خاطره‌شان را گرامی می‌داریم.
وی آموزش‌وپرورش را گسترده‌ترین نظام آموزش و تربیت در کشور عنوان کرد و اضافه کرد: معلمان و مدارس کانون اصلی نظام تربیت و در خط مقدم ایفای نقش می‌کنند.
علی پور بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل بهداشتی را اولویت اول آموزش‌وپرورش منطقه سعدآباد عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به شعار وزارت آموزش‌وپرورش در سال جدید آموزشی تضمین سلامت، استمرار آموزش و ارتقاء کیفیت می‌کوشیم با رعایت پروتکل بهداشتی ضمن انجام آموزش و تربیت فرزندان نگرانی خانواده‌ها را برطرف کنیم.

neshast sadabad 1
مدیر آموزش‌وپرورش منطقه سعدآباد در خصوص نحوه آموزش بر اساس اعلام وزارت آموزش‌وپرورش ابراز داشت: آموزش به‌صورت حضوری، ترکیبی و مجازی خواهد بود که در گام اول مدارس کم‌جمعیت تا 100 نفر دانش‌آموزش در روستاها بازگشایی خواهند شد.
وی تأکید کرد: در گام دوم شرایط برای بازگشایی مدارس زیر 300 نفر با رعایت پروتکل و حضور دانش‌آموز فقط چند روز در هفته با رعایت پروتکل خواهد بود.
وی استفاده از سه ابزار مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و حضور دانش‌آموز را به‌عنوان عنصر اصلی آموزش در حال حاضر بیان کرد و گفت: در بازگشایی مدارس از 2 رویکرد آرام و تدریجی و اقناع‌سازی خانواده‌ها شروع خواهد شد که در اقناع‌سازی خانواده‌ها نیاز بیشتری به حمایت رسانه‌هاست.
علی پور میزان دانش‌آموزان موجود در بخش سعدآباد را 6 هزار و 800 تا برشمرد و اذعان داشت: این مقدار دانش‌آموز در 86 واحد آموزشی و در 297 کلاس آموزشی آموزش خواهند دید.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیارجنوب در خصوص تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی در منطقه سعدآباد گفت: در سال جدید تحصیلی 663 دانش‌آموز کلاس اولی در منطقه سعدآباد در مدارس آموزش خواهند دید.
علی پور بابیان اینکه آموزش‌وپرورش سعدآباد تنها مرکز در استان بوشهر تحت پوشش موسسه مردم است تشریح کرد: در سال گذشته در پایه‌های دهم – یازدهم و دوازدهم تحت پوشش این موسسه قرار گرفتند که کار برگزاری کلاس‌های امتحانات نهایی و آمادگی کنکور را بر عهده داشت.
در پایان این مراسم مدیر آموزش‌وپرورش منطقه سعدآباد از حضور رسانه‌ها در این نشست تقدیر و تشکر کرد.

 neshast sadabad 1neshast sadabad 1neshast sadabad 1neshast sadabad 1neshast sadabad 1neshast sadabad 1neshast sadabad 1

neshast sadabad 1

neshast sadabad 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group