جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

به مناسبت هفته دفاع مقدس، ۱۲ هزار رزمنده پیشکسوت و حماسه آفرین در استان بوشهر تجلیل شدند.

به گزارش دیارجنوب، فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ظهر سه‌شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.
سردار علی رزمجو، دفاع مقدس را نبرد بین حق و باطل توصیف کرد و ادامه داد: حفظ و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس از اهمیت بسیار زیادی است و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای این منظور است.
وی با بیان اینکه رزمندگان افتخار آفرینان و قهرمانان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند اضافه کرد: رزمندگان همواره دشمن را که در هر خاکریز علیه نظام اسلامی ایران عرض اندام کنند، منهدم و ناامید می‌کند.

tajlil pishkesvat
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان دو هزار شهید در این دوران تقدیم کرده است افزود: در استان بوشهر تعداد زیادی جانباز، آزاده و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدهای دشمنان هستند.
وی با تقدیر از آمادگی‌های ملت قهرمان و سلحشور بویژه نیروهای مسلح در استان بوشهر در رده‌های مختلف ارتش و سپاه و رزمندگان به‌عنوان لشکر مخلص خدا در مرزهای گوناگون گفت: نیروهای مسلح با آمادگی همه جانبه در اوج اقتدار و عزت قرار دارند.
سردار رزمجو با بیان اینکه ملت ایران گوش به فرمان رهبر انقلاب برای اجرای مأموریت هستند، اظهار داشت: به برکت حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان اسلام در زمین، هوا و دریا امروز آرایش قدرت‌های بزرگ جهانی در منطقه در مقابل جمهوری اسلامی ایران به زوال کشیده شده است./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group