چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: طرح پایش ۹۵ واحد غیر فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، حسین خزان روز سه‎ شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این واحدها با استفاده از ظرفیت مشاوران و کلینیک‌های کسب و کار مستقر در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار مورد پایش قرار می‌‏گیرند.
وی بیان کرد: در مرحله نخست این طرح به روز رسانی اطلاعات اولیه، علل و عوامل غیرفعال شدن آنها توسط تیم های پایشگر و عارضه یاب بررسی و راهکارهای فعالیت مجدد آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

khazan sanaye
خزان ادامه داد: در ادامه واحدهای علاقمند به فعال سازی برای عارضه یابی عمیق تر و تعیین پروژه‌های بهبود به مشاوران عارضه یابی وکلینک کسب وکار استان بوشهر ارجاع و پروژه‌های بهبود با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی در واحدهای متقاضی فعال سازی مجدد اجرا خواهد شد.
وی اظهارداشت: در مرحله دوم این طرح واحدهای فعال و زیرظرفیت مورد پایش و عارضه یابی قرار می‌‎گیرند که در این ارتباط با ارئه خدمات نرم افزاری و مشاوره‌ای و پیگیری برطرف کردن موانع و مشکلات پیش روی آنها، امکان افزایش ظرفیت در این واحدها فراهم می شود.
خزان افزود: مشاوران مستقر، کلینیک کسب و کار مرکز خدمات فناوری و کسب کار واقع در شهرک صنعتی بوشهر۲ و تیم های عارضه یاب و بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر به طور مستمر در این طرح با شرکت شهرک‌های صنعتی همکاری می‌کنند.
هم اکنون ۳۱۰ واحد صنعتی در ۲۱ شهرک، ناحیه و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر فعال هستند.
مجموع واحدهای موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوشهر ۴۰۵ واحد با ۱۰ هزار و ۶۹۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال ۶هزار و ۱۵۹ نفر است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group