سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۲۵۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ نعمت الله غلامپور  روز دوشنبه ۲۹ شهریور ماه در نشست خبری بمناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: این هفته بهانه ایست تا از زحمات ملت رشید یاران در دوران جنگ تقدیر و یاد رزمندگان، اسرا و خانواده های شهدا گرامی داشته شود.
وی افزود: در هفته دفاع مقدس امسال 120 برنامه در سرح شهر برازجان و 250 برنامه در سطح شهرستان توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا خواهدشد.
سرهنگ غلامپور با بیان اینکه 16 برنامه شاخص در این هفته اجرا خواهد شد، افزود: در روز 31 شهریور سخنرانی زنده رییس جمهور و تجلیل از رزمندگان در ادارات شهرستان و رژه خودرویی نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

neshaste sepahe dashtestan 1
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان در ادامه بیان داشت: در روز اول مهرماه عطرافشانی قبور شهدا و تجلیل از سربازاران نیروهای مسلح و در روز سوم مهرماه همایش تکریم از زنان ایثارگر دفاع مقدس و خانواده ایثارگر سلامت و تجلیل از دانشجویان و نقش آنها در دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.
سرهنگ غلامپور در تشریح ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان ابرازداشت: تجلیل از 10 نفر کسانیکه در پیشبانی جبهه و جنگ نقش داشته اند در روز 4 مهرماه و روز 6 مهرماه میزگرد نیروهای عمل کننده در دوران دفاع مقدس بهمراه خاطره گویی برگزار می شود.
وی در ادامه تاکید کرد: در روز هفتم مهرماه تکریم از 32 فرمانده شهید دوران دفاع مقدس و رونمایی از کتب دوران دفاع مقدس و 4 جلد از نقش زنان دشتستان در این دروان رونمایی خواهد شد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان در خصوص شهادت یکی از رزمندگان جانباز شهرستان در روزهای اخیر عنوان داشت: دکتر یدالله مشایخی در تاریخ 20/2/1361 در جبهه حق علیه باطل قطع نخاع و 40 سال زجر زخمهای این دوران را تحمل تا چندی پیش به فیض شهادت نائل آمدند.
وی تصریح کرد: بهمین منظور ویژه برنامه ای در خصوص یادآن شهید والامقام برگزار خواهد شد که اطلاع رسانی آن انجام خواهد گرفت.
سرهنگ غلامپور در ادامه گفت: در هفته دفاع مقدس امسال از 250 رزمنده دوران دفاع مقدس تجلیل خواهد شد که تلاش میکنیم در سراسر شهرستان به خانواده شهدا دیداری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه 13 هزار رزمنده بسیجی در دشتستان شناسایی و دارای پرونده هستند اذعان داشت: از بهمن سال گذشته تا کنون 2 هزار کارت ایثارگری برای رزمندگان صادر شده که از همه افرادی که پرونده در سپاه تشکیل نداده اند دعوت میشوند برای تشکیل پرونده اقدام کنند.
سرهنگ غلامپور در خصوص تشکیل پرونده رزمنده های دفاع مقدس بیان داشت: با پیگیری از محل اعزام رزمنده ها و هنگان تصفیه آنها از پادگان توانستیم 11 هزار سند پایان ماموذبت جنگ را ثبت و ضمیمه پرونده رزمندگان کنیم که کار بزرگ و خوبی بود.
وی ادامه داد: طرح تامین و بازسازی مسکن رزمندگان در حال انجام است و پیگیر تخصیص اعتبار آن هستیم.
در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران تقئیر بعمل آمد.
همچنین با اهداء لوح سپاس از ایمان خوشقدم مدیر پایگاه خبری تحلیلی دیارجنوب که در سال گذشته موفق به کسب مقام برتر عکس خبری سپاه شده بود تجلیل بعمل آمد.

تصاویر نشست خبری فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان بمناسبت هفته دفاع مقدس

 neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1neshaste sepahe dashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group