جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاون اداری مالی، مدیرکارخانه و مدیران شرکت، "حمیدرضا گلپایگانی زاده" به عنوان معاون بازرگانی شرکت صنایع سیمان دشتستان معارفه شد.

به گزارش دیارجنوب، مدیرعامل شرکت صنایع سیمان دشتستان روز چهارشنبه 24 شهریورماه ضمن قدردانی از خدمات آقای کوهبایی اظهار داشت: حمیدرضا گلپایگانی زاده بیش از 10 سال در صنعت سیمان دارای سابقه و آشنا به نیازهای صنعت سیمان و بازار آن هستند.

siman dashtestan bazargani 1
مهندس ایرج موسوی بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در حوزه تامین و تدارکات با آن مواجه هستیم، امیدواریم با حضور ایشان علاوه بر تامین به موقع کالاهای مورد نیاز و افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها، با سیستمی کردن فرایندها، شفافیت فرایند تامین در شرکت ایجاد شود.
وی با ابراز امیدواری از حضور ایشان در حوزه فروش و صادرات علاوه بر اجرای سیاست های بالادستی، اتخاذ استراتژی های مناسب در عرضه سیمان در بورس کالا و همچنین برنامه ریزی جهت تحقق اهداف صادراتی شرکت تحول لازم ایجاد شود.

siman dashtestan bazargani 1siman dashtestan bazargani 1siman dashtestan bazargani 1siman dashtestan bazargani 1siman dashtestan bazargani 1siman dashtestan bazargani 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group