پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

 در آیینی با حضور جانشین فرماندهی ناحیه بسیج جواد الائمه (ع) دشتستان، مهندس "غلامرضا براتی" به عنوان مسئول جدید کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتستان معرفی و منصوب شد.

به گزارش دیارجنوب، در آیینی با حضور سرهنگ غلامرضا بناری جانشین فرماندهی ناحیه بسیج جواد الائمه (ع) شهرستان دشتستان و جمعی از مسئولین، مهندس "غلامرضا براتی" به عنوان مسئول جدید کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتستان معرفی و از اقدامات و تلاش‌های "محمود قاسمی" مسئول سابق این کانون تقدیر شد.

masoole basij 1
مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر در این آیین با اشاره به اهداف این سازمان گفت: سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با هدف ارائه خدمات علمی و فنی و مشاوره حرفه‌ای به مدیران و مسئولین واحدهای صنعتی و معدنی تشکیل شده است.
محسن مشتاقی افزود: این سازمان بازوی توانمند جهت پیشبرد اهداف تخصصی برای ارائه هرچه بهتر خدمات و کمک به حوزه تولید و اشتغال و رشد و ارتقای توان علمی و فنی برای مهندسین عضو این سازمان است.

masoole basij 1
وی اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ و خیلی زیادی بین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن با مدیران و مسئولین ادارات مختلف نظیر آبفا، آموزش فنی و حرفه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک‌های صنعتی، امور برق، نظام مهندسی معدن، نظام مهندسی ساختمان و نظام مهندسی کشاورزی در سطح استان بوشهر وجود دارد و لازم است این ارتباطات در سطح شهرستان‌ها و به ویژه دشتستان نیز بیش از گذشته تقویت شود که لازمه انجام این کار، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مادی و معنوی فرمانده ناحیه بسیج سپاه در سطح شهرستان است.
این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از زحمات دو ساله محمود قاسمی مسئول سابق کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتستان از همه مدیران حاضر در این آیین خواست تا جهت پیشبرد اهداف بسیج مهندسین صنعت و معدن این شهرستان با مسئول جدید همکاری کنند.

masoole basij 1
مسئول جدید کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن دشتستان نیز در این آیین گفت: همکاری با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان در حوزه اشتغال‌زایی با هدف آموزش مهندسان جهت ایجاد شغل، فرهنگ‌سازی در جهت کاهش مصرف برق و انجام مشاوره‌های حرفه‌ای و پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی دشتستان از برنامه‌های مهمی است که ان شاءالله در سطح این کانون به صورت جدی پیگیری و اجرایی می‌شود.
غلامرضا براتی افزود: توجه به رفع مشکلات واحدهای معدنی دشتستان نیز برنامه جدیدی است که برای اولین بار توسط این کانون در سطح دشتستان انجام می‌شود.
مهندس غلامرضا براتی دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق و از پیشکسوتان بسیج و صنعت دشتستان است که 16 سال سابقه کار در بخش‌های عمومی و تخصصی نیروگاه اتمی بوشهر را در کارنامه کاری خود دارد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group