پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

رئیس شورای شهر برازجان با اشاره به بودجه 152 میلیاردی در سال جاری گفت: تا پایان شهریور ماه 20 پروژه را فعال می کنیم.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، ارسطو قائدی روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: از آغاز کار شورای جدید تاکنون ۹ جلسه برگزار شده که ۴۲ مصوبه درخصوص موضوعات مختلفی شامل فرهنگی، خدمات شهری، شهرسازی و .... داشتیم.
وی به پیک پنجم کرونا و احساس مسئولیت شورا در قبال سلامت مردم اشاره کرد و افزود: شورای شهر برازجان در این راستا ۲۵۱ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان شهید صادق گنجی کمک کرد.
سخنگوی شورای شهر برازجان به ۵ مصوبه در جلسه دوم شورا اشاره کرد و گفت: مصوبه اجاره ۴ کامیون برای شهرداری درخصوص انجام امورات عمرانی شهر ، نقشه برداری، طرح جامع و تصویب اساسنامه سازمان پسماند از جمله این مصوبات است.

neshast shora borazjan 1
وی تشکیل کانون بازنشستگان شهرداری را اتفاقی خوب دانست و افزود: در راستای تکریم از بازنشستگان شهرداری، کلیات طرح این کانون تصویب شد.
رئیس شورای شهر برازجان با اشاره به مسائل حقوقی شهرداری تصریح کرد: شهرداری باید نسبت به زمین ها پیگیری لازم را داشته و گزارشات سند گرفتن املاک را ارائه دهد.
قائدی از تصویب افتتاح حساب ویژه حذف پارکینگ خبر داد و گفت: طبق نامه ارسالی به شهرداری، نباید مبالغ حذف پارکینگ وارد درآمد حقوقی شهرداری شود و باید حسابی متمرکز داشته تا بتوانیم مسائل ترافیکی را حل کنیم.
وی مسائل ترافیکی و پارکینگ را از معضلات شهر برازجان عنوان کرد و افزود: برای حل مسائل ترافیکی باید پارکینگ ویژه داشته باشیم و در بودجه امسال مبلغ ۲ میلیارد به این طرح اختصاص یافته که باید در هسته مرکزی شهر یا خیابان چمران زمین خریداری شود.
رئیس شورای شهر برازجان درخصوص انتخاب شهردار برازجان عنوان کرد: با جلسات کارشناسی شده، ارائه برنامه ها از سوی کاندیداها، بررسی عملکردهای حال و گذشته کاندیداها و نوع ارتباط آنها در سطح استان و کشور، شهردار برازجان با ۶ رای قاطع اعضای شورای شهر انتخاب شد.

neshast shora borazjan 1
قائدی با بیان اینکه به دنبال درآمدی پایدار برای شهرداری هستیم، افزود: درآمد شهرداری روزانه بیش از ۱۰ میلیون نیست و این در حالی است که باید ماهانه ۶ میلیارد تومان به نیروها و کارمندان خود پرداخت کند.
رئیس شورای شهر برازجان تصریح کرد: اعضای شورای جدید با وجود چالش ها، تعامل و همکاری خوبی دارند و مشکلات خود را با گفتگو حل می کنند.
وی ساماندهی ورودی های برازجان را از مسائل مورد توجه شورای شهرعنوان کرد و گفت: تعریض پل ورودی از سمت اهرم نیز انجام خواهد شد و ورودی زیبایی را برای شهرطراحی می کنیم.
قائدی، احداث پارک بانوان را از جمله مطالبات مردمی دانست و بیان کرد: اعتبار این پارک نیز در بودجه سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده و همچنین طراحی پارک کودک نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی درخصوص جذب ۱۷۰ کارگر کارتی شهرداری بیان داشت: محدودیت هایی برای جذب این نیروها وجود دارد که با رایزنی ها و جلسات متعدد پیگیر حل این مشکل هستیم.
رئیس شورای شهر برازجان از فعال شدن ۲۰ پروژه تا پایان شهریور خبر داد و گفت: کل بودجه ۱۵۲ میلیارد است که 45 درصد این بودجه با اعتبار 69 میلیارد تومان جاری و 55 درصد با اعتبار 83 میلیارد تومان عمرانی است.
وی خاطرنشان کرد: آسفالت کوچه ها و معابر، لایروبی دره ها، بهسازی وسط میدان شهرداری تا استادیوم، پیاده رو سازی سلامت2، خرید پارکینگ و ... از جمله اقداماتی است که توسط شورا پیگیری و انجام خواهد شد.

neshast shora borazjan 1neshast shora borazjan 1neshast shora borazjan 1neshast shora borazjan 1neshast shora borazjan 8neshast shora borazjan 1neshast shora borazjan 10neshast shora borazjan 10neshast shora borazjan 8

استان بوشهر

Template Design:Dima Group