جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

در هفته های گذشته بود که تعدادی از مردم دشتستان در سامانه فارس من مطالبه ای در ارتباط با نحوه انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر راه اندازی کردند که لذا خبرنگار ما جهت روشن شدن و پاسخ به سوالات مردمی به سراغ یکی از اعضای شورای شهر برازجان می رود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از فارس، در هفته‌های گذشته بود که تعدادی از مردم دشتستان در سامانه فارس‌من مطالبه‌ای را با عنوان پیگیری شفافیت از شورای شهر برازجان در فرایند انتخاب شهردار داشتند که خبرنگار ما جهت روشن شدن و پاسخ به سؤالات مردمی به سراغ یکی از اعضای شورای شهر برازجان رفت.
محراب بنافی عضو شورای شهر برازجان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در ابتدا باید تشکر کنم از پیگیری‌ها خبرنگار شما و توجه این رسانه به مطالبات مردمی، یکی از وظایف ذاتی شورای شهر انتخاب شهردار است که پس از انتخاب اعضای شورای شهر، شهردار نیز باید مشخص شود.

shahrdari borazjan
بنافی ادامه داد: شورای ششم برنامه افرادی که برای سکان‌داری شهرداری کاندیدا شده بودند را پس از برگزاری جلسات متعدد مورد بررسی قرار داد.
وی تصریح کرد: افرادی که داوطلب مسؤولیت شهرداری برازجان شده بودند، اکثراً ریز جزئیات و مشکلات شهرداری و شهر را مطلع بودند و مسؤولیت‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف داشتند و وظایف انتخاب شهردار و بررسی گزینه‌ها توسط نمایندگان مردم مقداری مسؤولیت ما را در قبال شهروندان بیشتر کرد.
عضو شورای شهر برازجان عنوان کرد: اعضای شورای شهر به این نتیجه رسیدند که شهر به شهرداری جدید با روحیه جهادی نیاز دارد و اعضا تصمیم گرفتند بهزاد احمدی فرد را به‌عنوان سرپرست و شهردار برازجان انتخاب نمایند.
بنافی ابراز کرد: بنده در دوره گذشته یکی از حامیان شهردار سابق (محمدحسن محمدی) بودم اما شهرداری برازجان به یک شهردار با روحیه بهتر و پتانسیل بیشتری نیاز داشت که در نهایت اعضا شورا باتوجه‌به برنامه‌های ارائه شده توسط بهزاد احمدی فرد و سابقه گذشته ایشان و آشنایی با زیر و بم شهرداری به ایشان رأی دادند.
وی تصریح کرد: تمامی برنامه کاندیداها موجود است و اعضای شورا با دقت برنامه‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده‌اند. همه ما موظف هستیم کمک کنیم و پیشنهادها و انتقادهای خود را بیان کنیم و اعضای شورا بدون شک از دیدگاه صاحب‌نظران و مردم بهره خواهند برد.
بنابر این گزارش؛ در روزهای گذشته تلاش خبرنگار این خبرگزاری برای ارتباط با قائدی رئیس و سخنگوی شورای شهر برازجان به دلیل بیماری بی‌نتیجه بوده است.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group