پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری صبح جمعه در دومین روز سفر از قبل اعلام نشده به سیستان و بلوچستان وارد زابل شد.

به گزارش دیارجنوب، رییس جمهوری در دومین روز از سفر خود به سیستان و بلوچستان امروز صبح دوازدهم شهریورماه وارد زابل در شمال سیستان و بلوچستان شد تا از نزدیک در جریان موضوعات مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گیرد.
رئیسی عصر پنج‌شنبه به همراه جمعی از هیات وزیران وارد زابل در جنوب سیستان و بلوچستان شد.
وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی،اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر رییس‌جمهوری، رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.
رییس جمهوری روز گذشته با تاکید بر اینکه سیستان و بلوچستان از استان‌های مهم کشور به شمار می‌رود گفت: امیدواریم در این دولت بتوانیم با همکاری جوانان فعال سنی و شیعه گام‌های موثری در راستای حل مشکلات موجود برداریم.

raeisi zabol
به گفته رییس جمهوری سفر به استان‌ها از برنامه‌های مهم دولت است که حضور بنده در این استان‌ها به منظور آشنا شدن با مسائل و مشکلات مردم، مدیرانِ مناطق و به ویژه شناخت ظرفیت‌های اقتصادی است که می‌تواند در منطقه برای ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم و کمک به فقرا و محرومان فعال شود.
سید ابراهیم رئیسی افزود: بعد از انقلاب اقدامات زیادی در سیستان و بلوچستان انجام شده اما نسبت به آنچه که باید انجام گیرد هنوز فاصله داریم.
وی بیان کرد: امیدواریم در این دولت بتوانیم با همکاری خود مردم، کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جوانان فعال سنی و شیعه گام‌هایی برای حل مشکلاتی همچون بیکاری، تولید و مسائل فرهنگی و اجتماعی این استان که از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود برداریم./ آفتاب‌‌نیوز

استان بوشهر

Template Design:Dima Group