جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به گذر از پیک پنجم بیماری کرونا گفت: میزان ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان بوشهر ۳۵ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش دیارجنوب، سعید کشمیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران،عبور از پیک پنجم کرونا در استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: اکنون استان بوشهر با گذر از پیک پنجم کرونا در شرایط کاهشی قرار گرفته و این استان در حال طی کردن روند نزولی است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه میزان ابتلا براساس نمونه‌گیری کرونا در استان زیر ۴۰ درصد است، تصریح کرد: میزان ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های استان بوشهر ۳۵ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است.

bimarestan b1
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به حکم‌فرما شدن آرامش در بیمارستان‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت اورژانس‌ها نرمال شده و ازدحام بیماران در مراکز درمانی و میزان مراجعه مردم به مطب‌ها و درمانگاه‌ها کاهش یافته است.
وی همکاری و تعامل مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تعطیلی و اعمال محدودیت‌های ترددی را عامل مهار پیک پنجم کرونا در استان بوشهر دانست و افزود: واکسیناسیون سرعت خوبی در استان دارد حداقل روزانه ۱۰ هزار نفر واکسن کرونا دریافت می‌کنند.
کشمیری با بیان اینکه ۶۵ درصد جمعیت بالای ۴۰ سال استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: اکنون واکسن کرونا به بیش از ۸۵ درصد جمعیت بالای ۵۰ سال استان بوشهر تزریق شده و این درحالی است که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در استان واکسن دوم هم دریافت کرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از واکسیناسیون بیش از ۲۲ شغل مختلف در استان خبر داد و بیان کرد: این مشاغل که پرخطر و در تماس با مردم بوده‌اند تکمیل شده است./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group