جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

فرماندار دشتستان به آغاز عملیات اجرایی ۴۰ واحد مددجویان، واکسیناسیون ۵۵۲۲ نفر در بخش بوکان و لزوم انسجام درونی در شوراهای جدید اشاره کرد و گفت: در بخش بوشکان 14 پروژه با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی روز پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بخش بوشکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک بمناسبت روز کارمند اظهار داشت: ما باید با تاثیر پذیری از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام کوشا باشیم.
فرماندار دشتستان، مردمی بودن و مسئولیت پذیری را دو ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: باید با سرلوحه قرار دادن این ویژگی ،ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم و در راستای خدمت رسانی صادقانه به مردم تلاش کنیم.
وی به انسجام و هماهنگی خوب شهرستان با وجود مشکلات متعدد اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال 120 پروژه با اعتباری بالغ بر 741 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
نوروزی یادآور شد: امسال نیز همانند سال گذشته برای رعایت پروتکل ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها به صورت مجازی در بخشهای شش گانه شهرستان برگزار می شود.

eftetah porojeh boshkan 1
وی با بیان اینکه مدیران ما باید تلاش خستگی ناپذیر و مخلصانه داشته باشند، افزود: برای خدمت رسانی و پیگیری مطالبات مردم باید در کنارشان باشیم تا بتوانیم از مشکلات و شرایط عبور کرده و با برنامه ریزی دقیق کارها را پیش ببریم.
فرماندار دشتستان عنوان کرد: امروز در بخش بوشکان 14 پروژه با رقم ریالی 24 میلیارد تومان در حوزه های مختلف افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
وی اضافه کرد: پیش از این دو پروژه در بخش بوشکان با حضور استاندار به مرحله افتتاح رسید که یکی سد اغون با اعتبار 60 میلیارد تومان و دیگری ورودی شهر بوشکان با اعتبار 7.5 میلیارد تومان بود.
فرماندار دشتستان بیان کرد: یکی از پروژه های بخش بوشکان مربوط به ارتباطات است که به دستور استاندار در اواخر هفته دولت آغاز میشود و در راستای تقویت حوزه ارتباطات و دکل مخابراتی است.
وی ضمن قدر دانی از هماهنگی و انسجام بخشداران و مدیران بمنظور جلوگیری از شیوع کرونا گفت: تا روز گذشته 96 هزار نفر در حوزه شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند.
نوروزی تنها راه برون رفت و جلوگیری از شیوع کرونا را واکسیناسیون عنوان کرد و گفت: تقویت مراکز واکسیناسیون در شهرستان در دستور کار قرار گرفته و باید از عادی سازی و عادی انگاری این مسئله جلوگیری کرده تا بتوانیم برای سلامتی مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.
فرماندار دشتستان درخصوص واکسیناسیون بخش بوشکان گفت: تاکنون 5 هزار و 522 نفر در این بخش واکسینه شده اند که از این تعداد 3 هزار و 615 نفر نوبت اول و یک هزار و 907 نفر نوبت دوم را دریافت کرده اند.
وی با اشاره به واکسینه شدن 85 درصد افراد بالای 50 سال در شهرستان بیان کرد: 78.4 درصد این افراد در بخش بوشکان واکسینه شده اند که در این راستا نیاز به برنامه ریزی بیشتر ی است.
نوروزی با اشاره به 20 مکان تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان، گفت: در بخش بوشکان 54 درصد افراد 40 تا 50 سال واکسن دریافت کرده اند.
فرماندار دشتستان با تاکید بر تعطیلی مراسمات و جدی گرفتن واکسینا سیون در بخش بوشکان تصریح کرد: از اول تیرماه سال جاری تا یکم شهریور تعداد 108 فوتی کرونایی در شهرستان به ثبت رسیده که میطلبد در این راستا اهتمام جدی تری داشته باشیم.

eftetah porojeh boshkan 1
وی با تاکید بر انسجام درونی شورای جدید بیان داشت: شورای جدید باید در انتخاب شهرداران و دهیاران دقت بیشتری داشته و تعیین و تکلیف شهرداری ها را انجام دهند تا مردم به خوبی از خدمات بهره مند شوند.
نوروزی با بیان اینکه با افراد متخلف هیچ زمانی همراه نخواهیم شد، افزود: مدیران باید منافع عمومی مردم را در اولویت قرار داده و در راستای خدمت رسانی صادقانه به آنها تلاش کنند.
وی با ابراز خوشحالی در خصوص مورد توجه قرار گرفتن مسکن محرومین گفت: یکی از بحث های اصلی و اساسی شهرستان توجه به مسکن محرومین بود که طی نشست با دهیاران، بخشداران و بنیاد مسکن برای ساخت 350 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سال جاری برنامه ریزی کردیم و در حوزه شهرستان انجام خواهد شد.
فرماندار دشتستان در تشریح پروژه های بخش بوشکان بیان داشت: دو واحد پل با اعتبار 500 میلیون برای تردد اهالی روستا، دیوار حفاظتی ورودی 200 متری توسط بنیاد مسکن با اعتبار 400میلیون، احداث سر درب ورودی روستای خون توسط دهیاری با اعتبار 70 میلیون تومان، آسفالت 6 هزار متر مربعی توسط بنیاد مسکن و تعریض جاده روستای خون که در این هفته افتتاح می شود.
وی ادامه داد: جابه جایی شبکه برق در روستای فاریاب که نصب یک دستگاه ترانس، تیر برق و غیره با اعتبار 350 میلیون تومان، افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای شلدان با اعتبار 10 میلیارد ریال، افتتاح دو سازه آبخیزداری در بخش بوشکان که اولین پروژه با احداث سه مورد سد سنگی ملاتی در روستاهای طلحه و فاریاب با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان و دیگر پروژه احداث دو مورد سد بتنی سنگی ملاتی در بوشکان با اعتبار یک میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون تومان که در مجموع این دو پروژه سنگی ملاتی با اعتبار 3 میلیارد و پانصد و هشتاد و دو میلیون تومان است.
نوروزی اضافه کرد: حوزه بنیاد مسکن نیز در بحث ایمن و مقاوم سازی 4 پروژه دارد که شامل آسفالت روستای امام زاده به مساحت 14 هزار متر و اعتبار 140 میلیون و روستای خون با مساحت14 هزار متر با اعتبار 750 میلیون، کلنگ زنی ایمن سازی پل و دیوار حفاظتی در روستای طلحه با اعتبار 630 میلیون و روستای خون با اعتبار 338 میلیون و درخصوص توجه به مدد جویان و محرومین نیز 40 واحد در بخش بوشکان عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1eftetah porojeh boshkan 1

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group