جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار دشتستان با بیان اینکه ۳۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان در سالجاری احداث می شود، گفت: ۲۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان در بخش شبانکاره همزمان با دومین روز از هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی روز چهارشنبه 3 شهریور ماه در آئین افتتاح و آغاز عملیات پروژه های بخش شبانکاره ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی، اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد ملی کرونای شهرستان برای رعایت پروتکل ها و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به صورت مجازی در بخشهای شش گانه شهرستان برای افتتاح و عملیات اجرایی پروژه ها حضور خواهیم داشت.
فرماندار دشتستان با اشاره به چهار ویژگی بارز شهیدان والا مقام رجایی، بیان کرد: صداقت در کار، مسئولیت پذیری، ساده زیستی و مردمی بودن از مهمترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود که ما نیز همواره سعی کردیم ادامه دهنده راه این بزرگواران باشیم و مردمی بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی هفته دولت را تجدید عهد و پیمانی دوباره با مردم دانست و افزود: در راستای اقدامات و خدمت رسانی به مردم در این شرایط سخت اقتصادی و تخصیص اعتبارات با وجود تحریم های ظالمانه تنها با تلاش میتوان براین موضوع غلبه کرد.

eftetahe perojeh shabankare 1
نوروزی با بیان اینکه مدیران ما باید تلاش خستگی ناپذیر و مخلصانه داشته باشند، افزود: برای خدمت رسانی و پیگیری مطالبات مردم باید در کنارشان باشیم تا بتوانیم از مشکلات و شرایط عبور کرده و با برنامه ریزی دقیق کارها را پیش ببریم.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه درکنار مردم بودن با شعار محقق نمی شود بیان داشت: اگر با احترام و صداقت در کارها در کنار مردم باشید بی شک آنها در تنگنا ها ما را یاری و همراهی خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: ما مدیران باید در هفته دولت با طراحی برنامه های مناسب از سستی و نسنجیده کاری پرهیز کرده و به موقع کار کردن را سرلوحه خود قرار داده تا بتوانیم پاسخگوی مردم خوب شهرستان باشیم.
نوروزی به انسجام و هماهنگی خوب شهرستان با وجود مشکلات متعدد اشاره کرد و افزود: در هفته دولت امسال 120 پروژه با اعتباری بالغ بر 741 میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه اعتبار پروژه های شهرستان حدود 3 میلیارد افزایش یافت، گفت: در فصل های مختلف پروزه های خوب و مناسبی داریم و با توجه به ظرفیت کشاورزی شهرستان پروژه های قابل توجهی در راستای این بخش طی هفته دولت خواهیم داشت.
وی یکی از نکات برجسته هفته دولت امسال را در حوزه راه دانست و افزود: در حوزه راه وعده هایی که به مردم داده بودیم طی این هفته استارت خواهد خورد که از اتفاقات خوب در شهرستان دشتستان است.
وی به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های مناسبی در بخش شبانکاره طی هفته دولت اشاره کرد و گفت: 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد تومان در این بخش افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد و در ادامه نیز پروژه های خوبی را تقدیم مردم شبانکاره خواهیم کرد.
نوروزی به پروژه های مناسب شهرستان در فصل های مختلف اشاره کرد وگفت: به طور کلی در بخش شبانکاره طی هفته دولت 25 پروژه با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی یادآور شد: این پروژه ها از مطالبات دیرینه مردم بخش شبانکاره بوده که با تلاش و پیگیری های متعدد در هفته دولت سال جاری شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آنها خواهیم بود.

eftetahe perojeh shabankare 1
نوروزی به دو پروژه آموزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: 8 شهریور ماه دو پروژه آموزشی به دستور استاندار در بخش شبانکاره افتتاح می شود.
وی ادامه داد: سالن ورزشی شهر شبانکاره و خوابگاه دانش آموزی این بخش نیز با رقم ریالی بالغ بر 9 میلیارد تومان افتتاح خواهیم شد.
فرماندار دشتستان یکی از اصلی و اساسی ترین مطالبات مردم بخش شبانکاره را ساخت مرکز درمان تامین اجتماعی شهر عنوان کرد و گفت: زمین برای این مرکز درمانی تحویل گرفته شده که با هماهنگی های صورت گرفته با تامین اجتماعی بزودی شاهد آغاز عملیات اجرایی آن خواهیم بود.
وی با ابراز خوشحالی در خصوص مورد توجه قرار گرفتن مسکن محرومین گفت: یکی از بحث های اصلی و اساسی شهرستان توجه به مسکن محرومین بود که طی نشست با دهیاران و بخشداران برای ساخت 350 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سال جاری برنامه ریزی کردیم و در حوزه شهرستان انجام خواهد شد.
نوروزی یادآور شد: در سالهای 98 و 99 پروژه های خوبی درخصوص مسکن محرومین در شهرستان رقم خورد و با لطبع بخش شبانکاره نیز بی بهره نبود.
فرماندار دشتستان با اشاره به افتتاح پروژه ای در حوزه ارتباطات بیان داشت: درخصوص حوزه ارتباطات و زیر ساخت آن در شهرستان طی دو سال اخیر با هر مناسبتی پروژه های مناسبی داشتیم گه یکی از پروژه های زیرساخت ارتباطات نیز 8 شهریور بدستور استاندار در بخش شبانکاره افتتاح خواهد شد.
وی، سیل 16 آذر ماه را یکی دیگر ازاساسی ترین مسائل شهرستان عنوان کرد و گفت: بخش مرکزی، سعدآباد و قسمتی از بخش شبانکاره و بویژه روستای بویری در این خصوص دچار آسیب شدند که در راستای تقویت زیرساختها و ایمن سازی در حوزه شهرستان 38 میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار داده شد.
نوروزی به سه مورد بازسازی درحوزه واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: واحد های احداثی، تعمیراتی و معیشتی را داریم که در راستای ایمن سازی و مقاوم سازی به 350 واحد احداثی با اعتبار 45 میلیارد و 19 میلیارد بلاعوض، واحدهای تعمیراتی 760 واحد تعمیراتی با اعتبار 22 میلیارد و هشتصد میلیون تومان و 11 میلیارد و 400 میلیون تومان نیز بلاعوض و 1076 واحد نیز در حوزه معیشتی با اعتبار 32 میلیارد و 280 میلیون تومان و 16 میلیارد و چهارصد میلیون تومان کمک بلاعوض کمک شده است.
وی یادآور شد: خوشبختانه پروژه های خوبی در بحث تقویت زیرساختها داشتیم که بخش شبانکاره نیز بی نصیب نبوده است.
نوروزی عنوان کرد: در شهرستان 85 واحد مسکونی مددجویان افتتاح و 60 مورد نیزعملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که 42 مورد آن مربوط به بخش شبانکاره است.
فرماندار دشتستان بیان کرد: یکی از درخواست های مردم شبانکاره در حوزه سد رئیس علی دلواری بحث آبیاری تحت فشار است تا از این آب برای بهره برداری و بهره وری بهتر و کامل تر بتوانند استفاده کند.
وی افزود: مقدمات کار و تاییدیه آبیاری تحت فشار زیر سد رییس علی فراهم شده و بدنبال جهاد کشاورزی و آب منطقه ای هستیم که هرچه زودتر آبیاری تحت فشارآغاز شود.
نوروزی به یکی از تقاضاهای دیگر مردم بخش شبانکاره اشاره کرد و گفت: ایجاد سد بر روی رودخانه انوری از دیگر درخواست های این بخش بود که ما مبلغی را در کمیته برنامه ریزی در راستای مطالبات مردم بخش شبانکاره لحاظ کردیم و آب منطقه از سمت ما و استانداری مطالعه آن انجام شده و مقدمات کار نیز صورت گرفته و کمیته های زیست محیطی در حال انجام هستند که امیدواریم با اعتبار تخصیص یافته شاهد شروع به کار سد دوم شبانکاره باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ما برای توسعه شهرستان و بخش شبانکاره از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود و و سعی میکنیم در این راستا اقدامات لازم را انجام دهیم.
فرماندار دشتستان با اشاره به بحث کرونا و حضوری نبودن افتتاح پروژه ها گفت: افتتاح پروژه ها و آغاز عملیات اجرایی را به اعتماد شما مدیران و بخشداران اعلام نموده و انجام میدهم و انتظار دارم کیفیت جدی در کار را مد نظر قراد داده و کار را نیمه تمام به مردم تحویل ندهید.
وی ضمن تشکر از شهردار، شورا و دهیاران دوره پنجم و ارزوی توفیق برای دوره ششم گفت: از شورای ششم شبانکاره انتظار داریم که برای انتخاب شهرداردقت بیشتری نموده و همراهی، هم افزای و همدلی را بیشتر از پیش سرلوحه کار خود قراردهند.
نوروزی مردم شهرستان را شایسته بهترین ها دانست و بیان داشت: شورای روستا ها نیز در انتخاب دهیار دقت بیشتری نمایند.
وی به اضافه شدن 8 نیروی جدید به کادر نیروی انسانی بیمارستان محلی شبانکاره اشاره کرد و گفت: در راستای تعمیرو تجهیزات نیز به جد پیگیر هستیم تا تکمیل و شاهد خدمت رسانی به مردم باشیم.
نوروزی ضمن تشکر از شهرداری و شورای قبلی و فعلی شبانکاره بیان کرد: در حوزه شهرداری شهر شبانکاره نیز میدان امام حسین با رقم ریالی 750 میلیون تومان آغاز خواهد شد.
فرماندار دشتستان با بیان اینکه باید به زیباسازی شهر شبانکاره رسیدگی بیشتر شود، افزود: با توجه به خشکسالی ها و اتفاقاتی که در بحث سفره های زیر زمینی در شهرستان رخ داده باید بیشترین توجه دولت سیزدهم در شهرستان به منابع طبیعی و ساخت سازه های آبخیزداری باشد.
وی عنوان کرد: در کل شهرستان حدود 305 سازه آبخیزداری ساخته شده که 145 سازه آن مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم است که در راستای تقویت سفره های زیرزمینی میتواند نقش آفرینی کندو تاثیرگذاری لازم و مثبت داشته باشد.
نوروزی یادآور شد: در بخش شبانکاره نیز در حوزه آب منطقه ای و منابع طبیعی و در خصوص تقویت سازه ها اتفاقات خوبی رقم خورده و دو پروژه با 1 میلیارد و 100 میلیون تومان را افتتاح می کنیم.

 

eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1eftetahe perojeh shabankare 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group