جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

فرماندار دشتستان گفت: در هفته دولت ۱۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۱ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی صبح روز سه شنبه 2 شهریور ماه در آئین غبارروبی از شهدا بمناسبت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت شهیدان والا مقام رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای نظام انقلاب، احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان والامقام رجایی و باهنر و تقویت همه جانبه وحدت و همدلی مردم در برنامه های اساسی دولت است.
وی در ادامه اضافه کرد: ما باید با تاثیر پذیری از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از رفتار این شهیدان عزیز در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام کوشا باشیم.

tajdide misaghe dolat da 1
فرماندار دشتستان چهار ویژگی بارز شهیدان والا مقام رجایی و باهنر را عنوان کرد و گفت: صداقت در کار، مسیولیت پذیری، ساده زیستی و مردمی بودن از مهمترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود.
نوروزی تاکید کرد: امروز باری دیگر با تجدید میثاق و بیعت با آرمانهای شهدای والا مقام عهد می‌بندیم که در راستای بالاترین هدف دولت یعنی خدمت رسانی به مردم، بیش از پیش کوشا باشیم.

tajdide misaghe dolat da 1
فرماندار دشتستان عنوان کرد: در هفته دولت ۱۲۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۴۱ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه پروژه های خوبی در حوزه شهرستان و بخش های شش گانه داریم، بیان داشت: در حوزه عمرانی روستایی43 پروژه، حوزه شهری 21 پروژه، حوزه انرژی 17پروژه، حوزه راه 11پروژه، ارتباطات 8 پروژه، منابع طبیعی 5 پروژه، حوزه آموزش 4 پروژه، حوزه بهداشت 4 پروژه، حوزه کشاورزی 3 پروژه، حوزه ورزش یک پروژه و 9 میلیارد تومان اعتبار برای واحدهای مسکونی کمیته امداد در هفته دولت افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

tajdide misaghe dolat da 1
فرماندار دشتستان در پایان ضمن تشکر و همراهی ائمه جمعه، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، ناحیه مقاومت سپاه و بسیج، نیروی انتظامی وحوزه قضایی، از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان درخواست کرد تا در بیان عملکرد، ارتباط با رسانه های شهرستان را جدی بگیرند و با دبیر ستاد برنامه های هفته دولت و حوزه عمرانی فرمانداری همکاری لازم را داشته باشند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group