جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

مقامات آمریکایی مدعی هستند روز گذشته یک پهپاد ایرانی را در شرق سوریه مورد هدف قرار داده اند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از باشگاه خبرنگاران: مقامات آمریکایی مدعی هستند روز گذشته یک پهپاد ایرانی را در شرق سوریه مورد هدف قرار داده اند.
مقامات آمریکایی مدعی هستند یک جنگنده متعلق به این کشور توانسته روز گذشته یک هواپیمای بدون سرنشین ایرانی را در آسمان سوریه منهدم کند. آن‌ها می‌گویند این هواپیما از انواع پیشرفته پهپاد‌های موجود در جهان بوده است.
وین ماروتو، سخنگوی ائتلاف ارتش آمریکا در این باره گفت: هواپیما‌های ائتلاف روز گذشته موفق شدند یک هواپیمای بدون سرنشین ایران را رهگیری و در منطقه مرزی با سوریه مورد هدف قرار دهند.

pahpad
لوکاس تاملینسون، خبرنگار فاکس نیوز هم در باره این خبر مدعی شد: روز گذشته یک هواپیمای بدون سرنشین ایران پس از گشت زنی بسیار نزدیک در محدوده یک پایگاه نظامی آمریکایی که محل استقرار بیش از ۹۰۰ نظامی این کشور است مورد هدف قرار گرفت و سرنگون شد.
مقامات آمریکایی می‌گویند هواپیما‌های بدون سرنشین ایران که در عراق و سوریه گشت زنی می‌کنند تهدیدی آشکار علیه امنیت نظامیان این کشور است.
آمریکایی‌ها در هفته‌های اخیر همچنین مدعی شدند ایران با استفاده از همین هواپیما‌های بدون سرنشین خود توانسته نفتکش "مرسر استریت" وابسته به یک شرکت صهیونیستی را در خلیج عمان مورد هدف قرار دهد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group