پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی، عاملان قتل زنی جوان در شهرستان بوشهر کمتر ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: در پی وقوع قتل زنی جوان در شهر عالی‌شهر، موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این زن در جریان اختلاف و نزاع خانوادگی همسر و زن جدید همسرش، بر اثر اصابت چاقو و شیشه در شهر عالی‌شهر به قتل رسیده است.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان قتل آغاز کرده و با توجه به اسناد و ادله موجود توانستند دو نفر عامل قتل را که به قصد مخفی شدن در حال متواری شدن به سمت شهرستان مشهد بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

dastgiri sareghan
سردار سوسنی بیان کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بودند در ادامه تحقیقات با توجه به اظهارات شهود و مستندات کشف شده از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشوده و به قتل این زن با انگیزه اختلاف خانوادگی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group