شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

اندیشه فولادوند بازیگر ۳۹ ساله سینما و تلویزیون متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در شهر تهران است.

به گزارش دیارجنوب اندیشه فولادوند (متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در تهران) شاعر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و موسیقی دان ایرانی است. اندیشه فولادوند متولد ۷ مهر ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر است.فارغ التحصیل لیسانس رشته فلسفه و کلام اسلامی است، کودکی به نجاری و خرید و فروش علاقه داشته و مدتی هم این کارها را انجام می داده است. اندیشه فولادوند علاوه بر بازیگری، در کار موسیقی و شعر است.

foladvand 1


بیوگرافی اندیشه فولادوند

پدر نازنینم فرهاد فولادوند از شعرای بزرگ هستند و هر چه در زمینه ادبیات و کلا هر چه دارم از ایشان است مادرم کاملا فرهنگی و معلم هستند و به زودی بازنشسته خواهند شد. برادرم یک بیزینس من بسیار موفق است، خواهرم مرجان فولادوند، دکتر ادبیات هستند و در مطبوعات نیز فعالیت دارند، خواهر و برادر دیگرم نیز همینطور مشغول هستند.

foladvand 1

اندیشه فولادوند تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است. چندی پیش اخبار مبنی بر ازدواج او با محسن تنابنده اعلام شده بود که این اخبار صحت نداشت و شایعه ای بیش نبود . همچنین او با رضا یزدانی نیز نسبتی ندارد و فقط در برخی از پروژه های موسیقی با او همکاری داشته است.

foladvand 1

اندیشه فولادوند
ازدواج اندیشه فولادوند

در مورد خودم اگر الان هیچ فکری درباره ازدواج وجود ندارد دلیلش وقت گیر بودن کار سینما نیست. دلیل آن این است که من فکر میکنم ازدواج به معنی اضافه شدن به روح دیگری است. شما باید در روح خودتان احساس آن تکامل و کافی بودن برای روح دیگری را داشته باشید تا بتوانید وارد این ماجرا بشوید. من اینقدر کارهای نکرده دارم و اینقدر از برنامه هایی که برای خودم داشتم و دارم، عقب هستم که از هر ۲۴ ساعت، ۲۵ ساعت آن را درگیرم.

foladvand 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group