پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

در آئینی با حضور فرماندار دشتستان از خبرنگاران این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

ندا قاسمیان پور-به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی عصر یکشنبه 17 مرداد ماه در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک به تلاشگران این عرصه اظهار داشت: نقش خبرنگاران در بحث بیداری، آگاهی و رعایت گری حقیقت ها بی بدیل بوده و باید حرمت جایگاه آنها حفظ شود.
وی توسعه و موفقیت شهرستان را در گرو عملکرد خوب رسانه ها دانست و عنوان کرد: خبرنگاران از مخلص ترین و نقش آفرین ترین قشر در فرهنگ عمومی جامعه هستند و نقش پررنگی در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان دارند.

tajlile khabarnegaran dashtestan 23
نوروزی با بیان اینکه نگاه ما حرمت و همراهی با خبرنگاران است، افزود: شما در راستای ارتقاء جامعه در حوزه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می توانید ایفای نقش کنید.
وی ایمن سازی مردم بر علیه ویروس جهش یافته کرونا را از اقدامات اصلی در شرایط حاکم برجامعه عنوان کرد و افزود: با راه اندازی ۲۰ مرکز واکسیناسیون در دشتستان تا کنون 62153 نفر در شهرستان واکسینه شده اند.
فرماندار دشتستان تاکید کرد: در راستای تشویق مردم برای تزریق واکسن و رعایت پروتکل ها تلاش نموده تا بتوانیم از پیک پنجم کرونا عبور کنیم.
وی هماهنگی، هم افزایی و همدلی را لازمه یکپارچه بودن شهرستان عنوان کرد و گفت: در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده می کنیم و با مشارکت و همراهی شما در این مسیر گام برمی داریم.
نوروزی از کشف جسد کوهنوردی در حوالی روستای بویری دشتستان خبر داد و افزود: پس از یک روز جستجو و استفاده از تجهیزات مختلف، در ساعت 5:10 بعد ازظهر امروز جسد کوهنورد مفقود شده توسط تیم امداد و نجات هلال احمر در حوالی روستای بویری دشتستان پیدا شد.

tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 24tajlile khabarnegaran dashtestan 24tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1tajlile khabarnegaran dashtestan 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group