جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

همایش بزرگداشت روز خبرنگار در حسینیه ثارالله سپاه امام صادق بوشهر با حضور اصحاب رسانه و مسئولین برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در بوشهر اظهار داشت: رسانه ها یک صنعت رو به رشد، تامین کننده تغذیه فکری در ابعاد مختلف جامعه و نقش مهمی در آگاهی بخشی مردم دارند.
وی با اشاره به اینکه رسانه های جمعی یکی از منابع قدرت جامعه محسوب می شوند، افزود: خبرنگاران برای کنترل، نوآوری و ارائه راهکارهای مناسب بمنظور پیشرفت و آبادانی زندگی عمومی مردم در جامعه تلاش میکنند و جایگاه رفیع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برای تجلی گری مشکلات مردم به خود اختصاص داده اند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر جایگاه خبرنگاران را دوطرفه و بین مردم و مسئولان عنوان کرد و افزود: رسانه ها علاوه بر انتقال مفاهیم و موضوعات سیاست های کلی، در حوزه ارزیابی و نظارت بمنظور پیشرفت جامعه هم نقش مهمی دارد.

khabarnegar basij 1


وی با بیان اینکه اشتباه در خبررسانی میتواند هزینه سنگینی در برداشته باشد، گفت: خبرنگاران در مواقع حساس با حضور و فعالیت خود، افکار عمومی را درگیر و متوجه موضوع خاص در جامعه می کنند.
سردار رزمجو با اشاره به ایجاد امید و انگیزه توسط خبرنگاران در جامعه بیان کرد: یک خبرنگار براساس اصل مهم رسالت محوری در قبال مردم و نظام دارای مسئولیت سنگینی است و وظیفه آگاهی بخشی بطور صحیح را بر عهده دارد.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با بیان اینکه خبرنگاران سفیران آگاهی و سربازان خط مقدم جبهه اطلاع رسانی و آگاهی هستند، افزود: خبرنگاران دارای تنوع کاری زیاد و اهل تحقیق، تجزیه و تحلیل هستند تا موضوعات جهانی و داخلی را بطور دقیق انعکاس دهد.
وی خبرنگاران را چشم ناظر و گوش شنوایی مردم عنوان کرد و گفت: رسالت یک خبرنگار جلب رضایت مردم، ارتباط بین مردم ‌ و مسئولین، انتشار اخبار درست برمبنای واقعیت های موجود در جامعه و برقرای ارتباط به زیباترین وجه ممکن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در مراسم ضمن تبریک بمناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: جامعه ما نیازمند ایجاد امید، همدلی، وحدت و اتحاد بیشتر است و خبرنگاران نقش مهمی در این زمینه دارند.
محمد تقی ایرانی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از اخبار رسانه‌ها را خبرهای غم‌بار و ناامیدکننده تشکیل می‌دهد تصریح کرد: خبرنگاران از دل هر رویدادی باید به دنبال ایجاد امید و نشاط باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به موج پنجم کرونا و مخاطرات آن اشاره کرد و افزود: نقش رسانه ها در این برهه زمانی حساس همچون مقابله با کرونا بی‌بدیل و ستودنی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف به نقش رسانه‌ها در جامعه اشاره و تاکید ویژه‌ای در این زمینه دارند.
عبدالله نجفی از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر استان بوشهر در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: هر ساله این مراسم را با حضور ۴۰۰ خبرنگار برگزار می‌کردیم که امسال بدلیل شرایط کرونایی با محدودیت جدی روبرو بودیم.

khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1khabarnegar basij 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group