جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به دستور وزارت بهداشت هر مراجعه کننده‌ای که پرونده بهداشت دارد و نوبتش فرا رسیده، هر جا که باشد می‌تواند واکسن بزند.

به گزارش دیارجنوب، دکتر عبدالمحمد خواجه‌ئیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این ارتباط اظهار داشت: با توجه به دستور وزارت بهداشت هر مراجعه کننده‌ای که در سامانه یکپارچه سلامت یا همان سیب پرونده دارد و اولویت سنی او فرارسیده است، هر جا که باشد می‌تواند واکسن بزند.
وی افزود: آنچه که در روزهای گذشته در بوشهر رخ داده بر اساس همین دستور بوده است و از سوی دیگر امکان احراز محل سکونت افراد وجود ندارد، زیرا برخی افراد پرونده سلامتشان در استانی دیگر است اما به فراخور شرایط شغلی یا خانوادگی اکنون در بوشهر ساکن هستند.

moaven oloompezeshkii boushehr
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: وزارت بهداشت دستور داده که هر کسی با تابعیت ایرانی دارای پرونده است و اولویت سنی واکسن او فرا رسیده در هر جا که باشد می‌تواند واکسن تزریق کند.
خواجه‌ئیان در همین حال گفت: ممکن است حضور این افراد باعث ازدحام در مراکز واکسیناسیون شود که البته ازدحام دلایل گوناگونی دارد از جمله اعلام چندین اولویت‌ سنی و شغلی و دوم حضور بدون نوبت افراد.
وی از مردم خواست طبق نوبت‌بندی که در سامانه به آن‌ها اعلام شده برای واکسن مراجعه کنند زیرا ازدحام در مراکز واکسیناسیون خودش می‌تواند عاملی برای انتقال بیماری شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: مردم نگران نباشند برای تمام گروه‌هایی که اکنون زمان تزریق دوز اول یا دوز دوم واکسنشان فرارسیده است واکسن داریم.
خواجه‌ئیان اعلام کرد: تا کنون بیش از ۲۵ درصد جمعیت ۱۸ سال به بالای استان بوشهر واکسن دریافت کرده‌اند که آمار خوبی در کشور است./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group