شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

فرماندار دشتستان با اشاره به نقش پر رنگ و برجسته شوراهای اسلامی در توسعه شهرستان، گفت: رعایت عدالت و انصاف بعنوان نکته ای جدی در اولویت کار شورا باشد.

ندا قاسمیان پور- به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی روز پنجشنبه 14 مرداد ماه در آئین تحلیف ششمین دوره شورای شهرستان دشتستان اظهار داشت: نقش مردم در تعیین سرنوشت خود با حضور و مشارکت در انتخابات یکی از برجستگی ها و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی برگزاری انتخابات را ملاک اصلی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: شورا جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و در قانون اساسی نیز بصورت واضح و روشن به این جایگاه توجه شده است.
نوروزی ادامه داد: شورای اسلامی در راستای توسعه شهرستان نقش پررنگ و برجسته ای دارد و ما نیز برای پیشرفت دشتستان با اعضای شورا همراه و همگام خواهیم بود تا امورات با برنامه ریزی و انسجام بهتر انجام گیرد.

tahlife shora dashtestan 1
وی انتخابات را نماد تجلی اقتدار، همبستگی ملی و فرصتی برای همدلی، وحدت و انسجام در اهداف ملی عنوان کرد و افزود: انتخابات دشتستان زیر سایه منحوس کرونا و با انسجام، وحدت و هماهنگی درون سازمانی مناسب در سطح شهرستان اتفاق افتاد.
فرماندار دشتستان با تشکر از حضور و نقش آفرینی مردم در انتخابات با وجود تمامی مشکلات پیش رو، گفت: انتخابات شورای اسلامی شهرهای ۹ گانه شهرستان در 99 روستا برگزار شد و بدون شک حضور اعضای شورا در بحث مشارکت مردم نقش پر رنگی داشت.
وی برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی را بعنوان محلی ترین و تاثیر گذارترین انتخابات در سطح کشور دانست و افزود: امروز مراسم تحلیف ۳۷۴ عضو شورای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان انجام و فعالیت این اعضا آغاز خواهد شد.
نوروزی بیان داشت: همبستگی و انسجام درون شورایی را حفظ کنید و با هماهنگی دبیر خانه هیئت تطبیق نیز آسیب شناسی کرده تا شهرستان از هر نوع گزندی در امان باشد.
فرماندار دشتستان، شورا را بخشی از نخبگان شهرستان عنوان کرد و گفت: شما بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستید و باید با احترام و اشراف به قانون و به کارگیری ظرفیت ها و کار گروه ها در راستای توسعه شهرستان تلاش کنید.

tahlife shora dashtestan 1
نوروزی قوانین سوگند نامه را برشمرد و عنوان کرد: پس از سوگند یاد کردن باید در حفظ امانت و امانتداری، انجام مطلوب وظایف، خدمت بی منت به مردم، التزام و احترام به قانون اساسی و سایر قوانین آسیایی در کشور، عدالت و انصاف، رعایت صرفه و صلاح شهر و دیارتان، درآمد پایدار، نظارت بر انجام کارها و هماهنگی و انسجام، نهایت تلاش را داشته باشد.
وی به خدمت بی منت به مردم تاکید کرد و گفت: رعایت عدالت و انصاف بعنوان نکته ای جدی در اولویت کار شورا باشد.
فرماندار دشتستان به پرداخت 623 میلیارد تومان اعتبار برای انجام پروژه های عمرانی شهرداری ها در چهار سال گذشته اشاره کرد و افزود : انتظار داریم شوراها تا پایان وقت امروز شهردار مورد اعتماد خود را معرفی کنند.
وی با اشاره به آغاز کار شورا همزمان با وضعیت بحرانی و پیک وحشتناک کرونا در شهرستان، افزود: با هماهنگی، انسجام و هم افزایی بیشتر باید در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش نمود
وی در پایان از تلاش های اعضای شورای دوره پنجم قدردانی و از همراهی همیشگی اصحاب رسانه در توسعه شهرستان تشکر کرد.
سرهنگ نعمت الله غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به اعضای شورای دوره ششم بیان داشت: نیت شورا خدمت به مردم است و امیدواریم این تلاش ها در چهار سال پیش رو ادامه دار و رقابت ها به رفاقت تبدیل شود.

tahlife shora dashtestan 1
وی ادامه داد: شما بعنوان نماینده مردم با تمامی گرایش ها هستید و باید به جدیت در این راه تلاش نموده و نسبت به اصول ارزش های انقلاب اسلامی پایبند باشید.
سرهنگ غلامپور به ارزش های دینی و احترام لازم به خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: امنیت برای ما مهم است و با همکاری شما و جلب اعتماد مردم هیچگونه تخلفی صورت نمی گیرد.
فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان بر حفظ و تقویت اعتماد مردم تاکید کرد و گفت: مشکلات و اختلاف سلیقه ها را در مجموعه خود حل کنید و نگذارید به فضای مجازی و بیرون کشیده شود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group