شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

با تشکیل جلسه شورای اسلامی دوره ششم شهر برازجان در شب گذشته (یکشنبه شب)، هیات رئیسه انتخاب و تکلیف کمیسیون های شورا و گزینه های شهرداری برازجان مشخص شد.

به گزارش دیارجنوب، در این جلسه پیرامون نامزدهای تصدی سمت شهردار برازجان بحث و تبادل نظر شد و در نهایت مقرر شد از شش نامزد این مسئولیت به نام های:
۱.بهزاد احمدی
۲. امراله عباسی
۳.جلال الدین برزگر
۴.محمدحسن محمدی
۵.مرتضی قدوسی
۶.محمد مهدی رضانیا
دعوت شود با حضور در جلسه شورا برنامه خود را ارائه نمایند و در نهایت اعضای شورا از بین این ۶ گزینه یک نفر را به عنوان شهردار برازجان انتخاب نمایند.

shora
همچنین در این جلسه با توافق و اجماع اعضا، آقای ارسطو قائدی به عنوان رئیس و سخنگوی شورا و آقای محراب بنافی به عنوان نایب رئیس شورا و نماینده شورای شهر برازجان در شورای شهرستان انتخاب گردیدند.
بنابر این گزارش؛ مسئولین کمیسیون های مختلف شورا در جلسه شب گذشته منتخبان شورای ششم شهربرازجان انتخاب شدند.
بر این اساس مهدی بهبهانی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی، حسین بی باک به عنوان رئیس کمیسیون عمران، مسیب غریب زاده به عنوان رئیس کمیسیون اداری، مالی و نماینده شورا در کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسیون کفالت، عبدالمحمد کاظمی به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و نماینده شورا در کمیسیون معاملات و ارسطو قائدی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون املاک در مسیر انتخاب گردیدند.

همه توافقات و تصمیمات گرفته شده در این جلسه فعلا غیر رسمی است و باید هیات رئیسه در اولین جلسه رسمی شورا و سایر موارد در جلسات بعدی شورا به تصویب رسیده و صورتجلسه شود./ اتحاد خبر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group