جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بخش بوشکان طی روزهای گذشته مراجعات حضوری و تلفنی و مجازی فراوانی به ما داشتند که نباید پروژه سد ارغون به صورت ناقص افتتاح شود.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی در آئین افتتاح سد ارغون دشتستان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران ساخت این پروژه اظهار داشت: وضعیت بوشهر در حوزه آب تفاوت چندانی با خوزستان ندارد و اینکه مردم اعتراضی نمی‌کنند به نشانه نداشتن مشکل نیست.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی مشکلات آب در بخش بوشکان را جدی دانست و بیان کرد: مردم نجیب دشتستان علی‌رغم مشکلات فراوان اعتراضی نکرده‌اند و این موضوع نباید باعث بی‌توجهی به مشکلات شود.

sad arghoon d
وی با اشاره به اینکه بوشکان محروم‌ترین بخش استان بوشهر است اضافه کرد: وضعیت مسیر مرکز شهرستان تا شهر کلمه باید بهبود یابد و از همه مسئولان می‌خواهم که برای حل مشکلات این بخش به میدان بیایند.
رضایی تاکید کرد: مردم بخش بوشکان طی روزهای گذشته مراجعات حضوری و تلفنی و مجازی فراوانی به ما داشتند که نباید پروژه سد ارغون به صورت ناقص افتتاح شود، مطالبه اصلی مردم این منطقه احداث خط انتقال آب از سد ارغون به شهر کلمه است.
این نماینده تصریح کرد: انتظار داریم که این پروژه پیگیری شود و در سریع‌ترین زمان برای احداث خط انتقال آب از سد ارغون به کلمه اقدام شود تا مردم از مزایای این سد بهره‌مند شوند.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس با انتقاد شدید از روند توزیع و تخصیص اعتبارات در کشور خواستار توجه به اولویت‌های اصلی کشور و مردم همچون مسائل حوزه آب و برق شد./ فارس

استان بوشهر

Template Design:Dima Group