سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مهدی صفوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی بوشهر به منظور بررسی مشکلات و موانع پیش روی تولید از دو واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی بوشهر۲ بازدید کردند.

به گزارش دیارجنوب، عبدالکریم جمیری از واحد های تولیدی در زمینه فوم های سقفی و دکوراسیون داخلی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و دغدغه های این صنایع قرارگرفت.
نماینده مردم شریف بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جریان مشکلات و موانع پیش روی این واحد های صنعتی که شامل مشکل تامین نقدینگی، مواد اولیه، بیمه تامین اجتماعی و ... قرار گرفت و قول مساعدت و پیگیری با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی ذی‌ربط داد.
در این دیدار مهدی صفوی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی نیز بیان کرد: با توجه به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، برای تسریع در شناسایی و پیگیری هر چه سریع تر موانع و مشکلات تولید هم اکنون با راه اندازی سامانه مانع زدایی، پشتیبانی و رفع موانع تولید و با فراهم امدن این امکان متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات قرارداد خود در این سامانه نسبت به ثبت اطلاعات قرارداد خود اقدام نمایند تا پس از تایید توسط حوزه تخصصی ارائه خدمت فراهم شود.

bazdid vahed tolidi 1bazdid vahed tolidi 1bazdid vahed tolidi 1bazdid vahed tolidi 1bazdid vahed tolidi 1bazdid vahed tolidi 1bazdid vahed tolidi 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group