جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

در چهارمین صبحگاه ایمنی مشترک استان بوشهر و با حضور مسئولین از گروه عملیاتی و امداد رسانی مدیریت برق برازجان تجلیل شد.

به گزارش دیارجنوب، این آئین صبح روز شنبه 2 مرداد ماه با هدف تقدیر از شش نیروی اتفاقات و عملیات برق برازجان که در روز های گذشته حین انجام کار گرمازده شده و همچنین همکاران نجات دهنده نیروی مذکور با حضور ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان، فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان، غلامرضا حشمتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون فروش و خدمات مشترکین، حسین شمسی فرد مدیر برق برازجان و مدیر برق نواحی دشتستان برگزار شد.

tajlil emdadi bargh 1
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان بوشهردر این آئین اظهار داشت: خشکسالی بی سابقه در ۵۰ سال اخیر، کاهش بارندگی و همچنین کاهش آب ذخیره شده در پشت سدها، افزایش قابل توجه دما باعث شده تا صنعت برق امسال با کاهش تولید مواجه باشد.
وی بیان کرد: از سوی دیگر شیوع استفاده گسترده از دستگاه های استخراج رمز ارز غیرمجاز از دیگر عواملی است که تامین برق مشترکان را با چالش هایی مواجه کرده است.
حشمتی اظهار داشت: در این راستا از نیمه دوم سال گذشته تاکنون ۲ هزار دستگاه استخراج رمز ارز در استان بوشهر کشف شده و این طرح همچنان با جدیت در استان بوشهر ادامه می یاید.
وی عنوان کرد: در ارتباط با کاهش خاموشی‏ ها می طلبد مشترکان محترم برای دو هفته پیش رو نهایت همکاری در مصرف بهینه را داشته باشند تا از اعمال مدیریت اضطراری بار پیشگیری شود.
حشمتی بیان داشت: در استان بوشهر با همکاری خوب بخش های صنعتی، کشاورزی و خانگی و ادارات مصرف برق استان در ساعت های پیک بار از ۱۲ تا ۱۸ به میزان ۱۰۰ مگاوات کاهش یافته که این اقدامی بزرگ برای جلوگیری از اعمال قطعی برق بوده است.
وی در ارتباط با اهمیت ایمنی خطاب به نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: برق همان طور که خادم خوبی است به همین میزان می تواند خطر ساز باشد در همین راستا می طلبد هنگام انجام ماموریت نهایت توجه به ایمنی را به عنوان یک الزام لحاظ کرد.
حشمتی با تشکر و قدردانی از عملکرد نیروهای اتفاقات در نجات جان یکی از سیمبانان برق برازجان که دچار گرمازدگی و بدحالی شده بود، گفت: این کار نشان از جان فشانی نیروهای عملیاتی برای تامین برق مشترکان هم استانی است.
وی افزود: در این شرایط می طلبد هم استانی های عزیز با مصرف بهینه برق از دشواری و سنگینی بار نیروها در روزهای گرم تابستان بکاهند.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از تلاش های شرکت توزیع نیروی برق در استان بوشهر اظهار داشت: صنعت برق در استان بوشهر نیروهای پرتلاش و سخت کوشی دارد که در مسیر خدمت حتی از جان خود نیز گذشت می کنند.
دکتر ابراهیم رضایی ادامه داد: وزارت نیرو میزان بدهی قابل توجهی دارد که برای فعالیت دولت جدید باید پرداخت آن به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان داشت: در سال هایی مانند سالجاری که وزارت نیرو با کمبود تولید مواجه شده می طلبد در حوزه تامین انرژی، ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر مورد توجه قرار گیرد.
فرماندار دشتستان گفت: آموزش و ایمنی از اولویت های مهم در حوزه ماموریت های شرکت توزیع نیروی برق است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
فتح الله نوروزی افزود: با توجه به تلاش وافر صنعت برق برای تامین برق پایدار می طلبد هم استانی ها نیز با صرفه جویی در مصرف انرژی نهایت همکاری را با خادمان خود در صنعت برق داشته باشند.

tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1tajlil emdadi bargh 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group