پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس با بیان اینکه باید از ظرفیت تیم فوتبال پارس جنوبی در همه شهرستان‌های جنوبی استان استفاده کرد گفت: در این زمینه باشگاه پارس جنوبی جم در تأمین اعتبارات و زیرساختاری تقویت می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام موسی احمدی ظهر امروز در جمع ورزشکاران بخش ریز شهرستان جم با اشاره به بستر و ظرفیت‌های ورزشی شهرستان جم اظهار داشت: مسئول ورزش شهرستان جم از بهترین مدیران ورزشی استان بوشهر است و در راستای تقویت تیم فوتبال پارس جنوبی جم اقدامات مهم و تاثیرگذاری انجام شده و اکنون تیم پارس جنوبی روند بسیار خوبی برای زیرساختاری و ثبت قانونی آن طی می‌کند.
نماینده شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از ظرفیت تیم فوتبال پارس جنوبی در همه شهرستان‌های جنوبی استان استفاده کرد گفت: در این راستا باشگاه پارس جنوبی جم در تأمین اعتبارات و زیرساختاری تقویت می‌شود.

moosa ahmadi b
وی با بیان اینکه اگر ورزش تقویت شود سبب شور و نشاط اجتماعی و جلوگیری از آسیب‌ها و مسائل حاشیه‌ای می‌شود گفت: در این راستا در اعتبار تخصیص یافته توجه ویژه‌ای به امر ورزش شده است.
احمدی توجه ویژه به طرح‌های ورزشی را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در تقویت زیرساخت‌های ورزشی برنامه‌ریزی لازم شده و در این حوزه به تیم فوتبال پارس جنوبی جم توجه ویژه می‌شود.
نماینده شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر باتأکید بر توجه به مطالبات و درخواست‌های مردم بخش ریز افزود: بخش ریز متأسفانه در مقاطع مختلف مورد توجه قرار نگرفت و باید در عرصه‌هایی که مورد بی‌مهری قرار گرفته است زیر زیرساخت‌های لازم ورزشی ایجاد شود.
نماینده مردم عسلویه، جم، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه خود می‌دانم از قهرمانان حمایت کنم و در حوزه پشتیبانی‌ها و اشتغال به شما وعده می‌دهم که به‌زودی اقدامات ارزنده انجام می‌گیرد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group