جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: عوامل شهادت ۳ نفر از مأموران انتظامی کهنوج با اقدام به موقع ماموران در بندرعباس دستگیر شدند.

به گزارش دیارجنوب، رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:عوامل شهادت ۳ نفر از مأموران انتظامی کهنوج با اقدام به موقع ماموران در بندرعباس دستگیر شدند.
علی صالحی روز سه شنبه در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شهادت مظلومانه ۳ نفر از مأموران انتظامی شهرستان کهنوج به دست اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و بنابر درخواست مسئولان قضایی و انتظامی استان کرمان، شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت که خوشبختانه با گسترش چتر اطلاعاتی، مخفیگاه این افراد توسط مأموران شناسایی شد.

mamoor entezami
وی در ادامه افزود: در نتیجه بررسی های انجام شده مشخص شد عاملین شهادت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج استان کرمان پس از فرار از این استان در شهر بندرعباس پنهان شده اند که به محض تأیید این خبر با دستور مقام قضایی ضمن اعزام تیم های مجرب عملیات ویژه پلیس در یک عملیات غافلگیرانه این افراد دستگیر شدند.
رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین بیان داشت: در نتیجه این عملیات دو نفر از عوامل شهادت مأموران انتظامی کهنوج دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شده است.
وی در پایان با بیان اینکه عواقب بسیار سنگینی در انتظار اخلال گران نظم و امنیت کشور است خاطرنشان کرد: افرادی که سودای چنین جرائمی را در سر می‌پرورانند، آگاه باشند و بدانند که دستگاه قضایی قاطعانه با آن‌ها برخورد خواهد کرد./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group