شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

 اولین مرکز واکسیناسیون تجمیعی بسیج باحضور مردم و مسئولین در مسجد امام حسین (ع) برازجان افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب، فتح الله نوروزی افتتاح این مرکز را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: امروز در شهرستان شاهد افتتاح ۱۹ مرکز واکسیناسیون خواهیم بود و برای سلامتی مردم و از بین بردن این ویروس منحوس همچنان تلاش خواهیم کرد.
وی با تاکید بر ایمن سازی هر چه بیشتر مردم گفت: مهمترین اقدام موثر در این زمینه تقویت مراکز واکسیناسیون در شهرستان است و در جامعه هدف باید ۱۷۳ هزار نفر واکسینه شوند.
نوروزی با بیان اینکه تا کنون در شهرستان ۲۳ هزار نفر واکسینه شده اند، افزود: ۱۵۰ هزار نفر دیگر نیز باید واکسینه شوند که با افتتاح مراکز و واکسینه شدن روزانه ۵۰۰ نفر در هر مرکز این امر محقق خواهد شد.
فرماندار دشتستان عنوان کرد: تا کنون در شهرستان دشتستان ۴۵ هزار تست PCR انجام گرفته که ۱۴ هزار نفر مثبت و ۴۰۳ نفر فوت کرده اند.
وی یادآور شد: روز گذشته 3 هزار نفر در شهرستان واکسینه شده اند ولی همچنان باید پروتکل ها رعایت شود.

eftetah vaksine 1

فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان در این آئین اظهار داشت: سومین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا با اقدام مشترک سپاه جوادالائمه دشتستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بسیج در برازجان افتتاح شد.
سرهنگ نعمت الله غلامپور در ادامه افزود: با ابلاغی از سوی فرمانده کل سپاه این مراکز تجمعی واکسیناسیون در شهرستان دشتستان راه اندازی شد.
وی بیان کرد: این همکاری ها بخصوص در مناطق محروم و پرجمعیت شهر ادامه خواهد داشت تا مردم با رفاه بیشتر واکسینه شوند.
فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان تاکید کرد: اطلاع رسانی کافی در این زمینه انجام گیرد تا مردم به این مراکز مراجعه و واکسیناسیون به موقع انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات موثر سپاه و بسیج در زمینه از بین بردن کرونا و کمک به مردم است و تا واکسینه شدن عموم مردم این مرکز پابرجا خواهد بود.
فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان در پایان از مجموعه ظفر و فاتح نیروی دریایی، نیروی انتظامی،سپاه دشتستان و همه اداراتی که با هماهنگی فرماندار در این زمینه همکاری کردند تشکر نمود و گفت: در حال پیگیری برای راه اندازی مرکزی دیگر در این شهرستان هستیم تا مردم رضایت کافی داشته باشند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در این آئین اظهار داشت: امروز ۱۹ پایگاه تجمیعی شهرستان و سومین پایگاه تجمیع شهر برازجان افتتاح شد که امیدواریم با راه اندازی این مراکز روند واکسیناسیون در دشتستان تسریع شود.
ماریا خویشدوست با بیان اینکه شبکه بهداشت دشتستان در حوزه واکسیناسیون دهستان رتبه دوم را کسب نموده، افزود: افتتاح این مرکز در مسجد با کمک نیروی انتظامی و بسیج انجام گرفت که امیدواریم شاهد کسب رتبه اول این پایگاه باشیم.
اکبر متوسلی فرمانده پایگاه بسیج امام خامنه ای برازجان با ابراز خوشحالی از افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مسجد امام حسین(ع) ابراز داشت: از همشهریان گرامی درخواست داریم که با توجه به شرایط سنی اعلام شده از سوی شبکه بهداشت جهت واکسیناسیون به این مسجد مراجعه کنند.
در پایان این مراسم سرهنگ نعمت الله غلامپور فرمانده سپاه شهرستان، سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده نیروی انتظامی دشتستان، محراب بنافی عضور شورای شهر و مصیب غریب زاده منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر برازجان با استفاده از واکسن ایرانی کو برکت خود را برابر این ویروس منحوس ایمن کردند.

eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1eftetah vaksine 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group