جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

این روزها یکی از داغ ترین مباحث در فضای مجازی، اختلاس معاون اداری مالی شهرداری و ۴ عضو شورای فعلی شهر برازجان است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از دشتستان بزرگ، در این میان نیز برخی از انتشار این خبر خوشحال بوده و به دنبال نتیجه نهایی هستند؛ برخی نیز ناراحت بوده که چرا این خبر منتشر شده و با آبروی شهر برازجان بازی شده است.
شورای پنجم شهر برازجان در عمر ۴ ساله خود، همواره حاشیه ساز بود و این بار خبرهای منتشر شده حکایت از اختلاس ۴ میلیاردی دارد، خبری که تاکنون هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده و مشخص نیست که تا چه حد صحت دارد.
یک منبع آگاه در این خصوص اظهار داشت: پرونده را دادستانی بر عهده داشته، بعد از نتیجه گیری در خصوص پرونده مذکور، اطلاع رسانی لازم نیز از طرف مراجع مربوطه انجام می شود.

dastgiri
این منبع آگاه اضافه کرد: در واقع هنوز برای قضاوت در این خصوص زود بوده و بعد از تحقیقات و انجام روند قضایی، می توان در انتظار اطلاع رسانی صحیح در این خصوص ماند.
وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر برازجان اکنون مورد اتهام قرار گرفته، اما اتهام آنها به اثبات نرسیده است، با گذشت زمان و انجام روند قضایی لازم، مشخص شده که آنها مجرم هستند یا خیر.
منبع آگاه دیگری در این باره گفت: تنها دو عضو از ۷ عضو شورای فعلی شهر برازجان درگیر مسائل مطرح شده هستند، این دو عضو شورا یا تخلفاتی داشته که باید اعتراف کنند، یا به آنها اتهام زده شده و از خود دفاع می کنند.
وی افزود: قبل از رفع اتهام، اثبات جرم و یا اعتراف به تخلفات نمی توان قضاوتی داشت.
این منبع آگاه اضافه کرد: خبرهای منتشر شده در فضای مجازی در خصوص بازداشت ۴ عضو شورای شهر برازجان و معاون اداری مالی شهرداری برازجان شایعه بوده و صحت ندارد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group