پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم صحبت‌ها پیرامون بازگشت علیرضا فغانی برای قضاوت در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران و جام حذفی را تایید کرد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ورزش سه، در چند روز گذشته اخباری در فضای مجازی پیرامون بازگشت احتمالی علیرضا فغانی برای قضاوت در لیگ فوتبال ایران مطرح شد که فغانی در واکنش به این خبرها، آمادگی خود را برای همکاری با فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد و البته گفت که باید زودتر کارها در این زمینه صورت پذیرد وگرنه در این غیر این‌صورت، او به کشور استرالیا سفر خواهد کرد.

foghani davar
شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه سفرش به استان کرمان، در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون شایعاتی که برای قضاوت علیرضا فغانی در دربی مطرح شده است، گفت: ما از فغانی که افتخار داوری کشور است خواستیم در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی استفاده کنیم و اگر مشکلی نباشد این اتفاق خواهد افتاد.
وی ضمن تشکر از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی برای خدمات به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از این ۲ بازیکن محبوب از تیم ملی که خداحافظی کرده‌اند در آینده‌ای نزدیک تقدیر خواهد شد. مطمئنا در آینده نزدیک از ۲ کاپیتان اسبق تیم ملی آقایان دژاگه و شجاعی قدردانی خواهیم کرد.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group