جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ آقایان در لیتوانی در شرایطی برگزار می‌شود که دو زن ایرانی در این مسابقات صاحب موقعیت و مسئولیت هستند.

به گزارش دیارجنوب، جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ لیتوانی که زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) انجام می‌شود، یک شگفتی برای ایران به دنبال خواهد داشت و آنهم حضور دو زن ایرانی صاحب موقعیت و مسئولیت در مسابقات آقایان است.
گلاره ناظمی داور سرشناس فوتسال ایران که در رقابت‌های المپیک جوانان و مقدماتی جام جهانی آقایان تجربه قضاوت داشته، پیش از این از سوی فیفا به این مسابقات دعوت شده است. حضور داور زن ایرانی در مسابقات مردان در سطحی، چون جام جهانی یک شگفتی ویژه به حساب می‌آید که حتی در سطح جهان نیز بسیار نادر بوده و سابقه قضاوت یک زن در جام جهانی مردان رقم نخورده است.

davaran zan
همچنین دکتر زهره هراتیان که جزو پزشکان لیست فیفاست، برای حضور در جام جهانی فوتسال آقایان ابلاغیه دریافت کرده است. هراتیان نیز سابقه حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به‌عنوان افسر پزشکی در دیدار ایران و چین را داشته و همچنین در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به‌عنوان افسر پزشکی زن در مسابقات آقایان حضوری فعال داشته است. با این حال او نیز برای اولین بار در چنین سطحی و مسابقات فوتسال جام جهانی حضور پیدا کرده است که می‌تواند یک شگفتی برای فوتبال ایران باشد.
جام جهانی فوتسال ۲۰۲۱ به میزبانی لیتوانی از ۱۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر ۲۰۲۱ (۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتسال کشورمان نیز در این مسابقات حضور دارد و در گروه F مسابقات با تیم‌های آرژانتین، آمریکا و صربستان همگروه است./ فرارو

استان بوشهر

Template Design:Dima Group