چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

نمایشگاه نقاشی و خط فروغ همراه با آثار هنرمندان در برازجان گشایش یافت.

به گزارش دیارجنوب، این نمایشگاه روز چهارشنبه 16 تیرماه در سالن اداره تبلیغات اسلامی برازجان تا 19 تیرماه دایر است.
فروغ زمانی تعداد اثر این نمایشگاه را 64 عدد بیان کرد و گفت: این نمایشگاه از تکنیک سیاه قلم و مدادرنگی استفاده شده که 16 طرح از فروغ زمانی و 17 طرح از زهره زمانی و بقیه آثار هنرمندان برازجانی در معرض نمایش قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: این آثار از 9 هنرمند شهرستان است که در سبک های ماد رنگ،سیاه قلم، کوبیسم، تصویر سازی دیجیتال و نقاشی خطی است.
زهره زمانی دیگر هنرمند این نمایشگاه با اشاره به اینکه 17 اثر خود را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده است گفت: متولد 1367 دارای مدرک کارشناس الکترونیک و ارشد مخابرات و آموزشگاه زبان انگلیسی در آبپخش دارد و کلاسهای خاص نقاشی برای آموزش شرکت نکرده است و بیشتر خودش نقاشی کرده و از کودکی شروع به نقاشی کرده است.
وی حضور در این نمایشگاه را اولین تجریه هنری خود عنوان کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا و اضافه شدن ایام فراغت تصمیم گرفتم همراه با فروغ زمانی نمایشگاه آثارمان را دایر کنیم.

forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 24forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1forogh nemayeshgah 1

استان بوشهر

Template Design:Dima Group