جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

نیروی انتظامی به دنبال مرگ راننده خودروی شوتی در بزرگراه تهران-قم اعلام کرد: واژگونی خودرو این جوان دیلمی پس از دستور ایست پلیس بوده و تیراندازی صورت نگرفته است.

به گزارش دیارجنوب، روابط عمومی ناجا در واکنش به مرگ راننده دیلمی در جاده تهران- قم اعلام کرد: ساعت 17 و 50 دقیقه روز پنج شنبه هفته پیش عوامل ایست و بازرسی اتوبان "تهران- قم" حین انجام وظیفه به یک دستگاه خودرو کاپرای قاچاق بر مشکوک و به آن دستور ایست دادند.
بنا به این گزارش، راننده خودرو(اهل دیلم) با تهاجم عمدی و کنار زدن موانع، اقدام به فرار کرده و با حرکات مارپیچ و سبقت از سمت راست خودروها و در نهایت با دور زدن به صورت خلاف جهت از حاشیه اتوبان قم اقدام به بازگشت کرده و به علت سرعت بیش از حد با یک دستگاه هیوندای تصادف و از خودرو به بیرون پرتاب که براثر شدت جراحات وارده فوت می کند.

niroo entezami1
در خبر نیروی انتظامی تاکید شده است: در برخی از شبکه های اجتماعی و نیز اظهار نظرهای غیر کارشناسی متاسفانه بعضی از اشخاص حقوقی علت فوت این راننده را تیراندازی عنوان کرده‌اند که لازم به توضیح است در این حادثه هیچ گونه تیراندازی صورت نگرفته و گواهی پزشکی قانونی مبنی بر فوت راننده به علت تصادف موید این مدعا است.
به گزارش ایسنا؛ چند روزی‌ست که خبر فوت راننده یک خودروی شوتی اهل شهرستان دیلم در شبکه‌های اجتماعی این استان دست به دست می‌شود. در این اخبار علت فوت راننده دیلمی تیراندازی پلیس به خودرو عنوان شده است.
عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز هشتم تیر در پیامی ضمن تسلیت این حادثه از مسئولین نیروی انتظامی خواست با خاطیان برخورد جدی کنند و زمینه جبران خسارت را فراهم سازند.


خبر مرتبط:

نیروی انتظامی با خاطیان حادثه اصابت گلوله به راننده دیلمی برخورد کند

استان بوشهر

Template Design:Dima Group