پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

ستاره های تیم ملی آرژانتین شبانه به اتاق مسی رفتند و با خواندن تولدت مبارک او را از خواب بیدار کردند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از "ورزش سه"، لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بارسلونا، روز گذشته 34 ساله شد و هم تیمی های خوش ذوقش در تیم ملی آرژانتین در اولین فرصت تولد کاپیتان آلبی سلسته را جشن گرفتند.

بازیکنان آرژانتین به همراه یک کیک تولد نیمه شب به اتاق مسی در کمپ تیم ملی آرژانتین در برزیل رفتند و با خواندن تولدت مبارک مطمئن شدند که مسی شبانه هدیه هایش را دریافت می کند.

mesi hbd 1

هدیه های مسی که از طرف آنخل دی ماریا، نیکولاس اوتامندی و دیگر هم تیمی های او بود شامل یک دبه بزرگ آب، یک کلاه بیسبال و چند هدیه ریز و درشت دیگر بود.

به نظر می رسید که مسی از این سورپرایز شبانه بسیار خوشحال شده است اما سرخیو آگوئرو، هم اتاقی او، چندان راضی به نظر نمی رسید و می خواست هر چه زودتر دوباره به خواب برود.

mesi hbd 1

در ویدیویی که مسی در اینستاگرام خود منتشر کرد می توان دید که آگوئرو پتو را روی سرش می کشد و تلاش می کند تا دوباره به خواب برود.

مسی در اینستاگرام خود نوشت: "هر چند که من در این لحظه در کنار خانواده ام که بسیار دلتنگشان هستم، حضور ندارم، اما خیلی ممنون از شما به خاطر این روز استثنایی."

هر چند بازیکنان تیم آرژانتین در طول مدت حضور در مسابقات کوپا آمه ریکا دور از دوستان و خانواده خود در حبابی محافظتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا قرار دارند، اما این موضوع از موفقیت آنها در زمین بازی نکاسته است.

mesi hbd 1

آرژانتین در حال حاضر پس از پیروزی 1-0 برابر اروگوئه و تساوی 1-1 برابر شیلی، صدرنشین گروه A رقابت های کوپا آمه ریکا است. مسی نخستین گلش آلبی سلسته در این رقابت ها را نیز برابر اروگوئه با یک ضربه کاشته دیدنی به ثمر رساند.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group