جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر از برگزار نشدن نماز جمعه در ۲۳ شهر این استان به دلیل وضعیت نامساعد کرونایی خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری در این ارتباط اظهار داشت: کارشناسان درمانی و بهداشتی تنها راه مصون ماندن از ابتلاء به کرونا را رعایت شیوه‌نامه بهداشتی اعلام کرده‌اند.
وی با بیان اینکه باید همگان دستورات بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت کنند تصریح کرد: ۲۵ شهر استان بوشهر دارای امام جمعه است که به سبب وضعیت نامساعد کرونایی بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا نماز جمعه فردا ۴ تیر ماه در ۹۵ درصد شهرهای استان بوشهر اقامه نمی‌شود.

namaz jomeh
بهمیاری اضافه کرد: نماز جمعه فردا تنها در دو شهر دیلم و امام حسن (ع) با توجه به وضعیت زرد آنها به امامت ائمه جمعه برگزار می‌شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با تأکید بر رعایت پروتکل بهداشتی و پرهیز از دورهمی و تجمعات افزود: امید می‌رود با کاهشی شدن مبتلایان به کرونا و تغییر رنگ‌بندی، از هفته‌های آینده شاهد برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف استان باشیم.
به گزارش خبرنگار مهر، از ۱۰ شهرستان استان بوشهر بر اساس اعلام وزارت بهداشت، ۵ شهرستان دشتی، دشتستان، کنگان، عسلویه و تنگستان قرمز، ۴ شهرستان بوشهر، گناوه، جم و بندر دیر در وضعیت نارنجی و یک شهرستان دیلم در شرایط زرد قرار دارد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group