جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

دادستان بوشهر گفت: طرح ارتباط الکترونیک بین دادسرا و کلانتری‌های این استان به مناسبت هفته قوه قضائیه و در اجرای برنامه‌های سند تحول قضائی افتتاح می‌شود.

به گزارش دیارجنوب، علی حسن پور دادستان عمومی و انقلاب بوشهر بیان کرد: در راستای اجرای برنامه‌های سند تحول قضائی در خصوص استفاده هر چه بیشتر از سامانه‌های الکترونیکی در امور قضائی شاهد رونمایی از طرح ارتباط الکترونیک میان دادسرا و مراجع انتظامی در استان خواهیم بود.
وی افزود: به همین منظور طرح ارتباط الکترونیک میان دادسراها و ۸ کلانتری استان به مناسبت هفته قوه قضائیه افتتاح خواهد شد تا مردم آسان‌تر بتوانند امور قضائی خود را پیگیری کنند.

kalantari relektronik
دادستان بوشهر با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و پاسداشت یاد شهید دکتر بهشتی و ۷۲ یار صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: برای گرامیداشت این هفته که از اول تیر آغاز شده است و تا هفتم تیر ادامه دارد، برنامه‌های مختلفی اجرا شده و در دست اجرا است که برگزاری نشست با نخبگان، حقوقدانان و استادان حوزه و دانشگاه در اجرای سند تحول قوه قضائیه و برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی برای برطرف کردن موانع تولید با حضور تولیدکنندگان استان از جمله آن‌ها بوده است.
حسن پور، دیدار با خانواده زندانیان، توزیع کمک معیشتی میان خانواده‌های زندانیان و آگاهی بخشی عمومی برای پیشگیری از جرائم را از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضائیه در استان بوشهر عنوان کرد./ باشگاه خبرنگاران

استان بوشهر

Template Design:Dima Group