جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر تاریخ برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران را 25 تیر عنوان کرد و گفت: 2500 دانش آموخته در مراکز استان بوشهر وجود دارد.

به گزارش دیارجنوب، حجت اسلام علی اکبر اسماعیلی در نشست خبری ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) اظهارداشت: اصحاب رسانه در تحولات اجتماعی و بین المللی باید معرفت و سطح روشن بینی و قدرت تشخیص بالاتری نسبت به جامعه داشته باشند.
وی سطح بالای بینش و معرفت رسانه ها را در انعکاس پیام مطلوب به جامعه بی بدیل عنوان کرد و گفت: در گام دوم انقلاب محاصره تبلیغاتی دشمن باید شکسته شود.

neshast khabari hoze 1
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر شاخص های توسعه و پیشرفت بسیار بالایی دارد که نسبت به دیگر استانها پیشرفت خوبی نکرده است ابرازداشت: باید روحیه مطالبه گری در رسانه ها بوجود بیاید تا شاهد پیشرفت و ابادانی استانمان باشیم.
وی با اشاره به اینکه 2500 دانش آموخته در مراکز حوزه های علمیه خواهران وجود دارد اذعان داشت: حوزه علمیه استان بوشهر در همه عرصه ها پیش رو بوده که در خصوص مبارزه با کرونا 300 طلبه خواهر جهادی فعالیت کردند.

neshast khabari hoze 1
وی 15 تیر را اتمام پذیرش سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: تا این تاریخ پذیرش بالای 40 سال سن در مقطع دیپلم انجام خواهد گرفت.
حجت اسلام علی اکبر اسماعیلی در تشریج مدارس استان گفت: مدارس مقطع دیپلم در عسلویه، جم، کنگان، خورموج، اهرم، دلوار، بوشهر، برازجان و گناوه است که با مدرک دیپلم شروع به تحصیل و با مدرک کارشناسی فارغ التحصیل می شوند.

neshast khabari hoze 1
وی با بیان اینکه آزمون سراسری ورود به مراکز در 25 تیرماه انجام میگیرد تصریح کرد: دانش آموخته ها در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در استان مشغول به تحصیل خواهند شد.
وی از رایزنی ایجاد مدرک دکترا در مراکز حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: سال گذشته در پذیرش طلاب شاهد رشد ۱۵درصدی بودیم.
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در پاسخ به خبرنگار دیارجنوب در خصوص تعداد رشته های در حال تحصیل در مراکز استان بوشهر گفت: در سطح 2 یک رشته و در سطح 3 پنج رشته در استان بوشهر آموزش داده می شود که در حال رایزنی اضافه شدن دو رشته دیگر هستیم.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group