پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: قاتل فراری پس از ۲۳ سال زندگی مخفیانه به وسیله ماموران پلیس آگاهی شهرستان "دشتستان" دستگیر شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ حیدر سوسنی روز در چهارشنبه به رسانه‌‏ها اعلام کرد: به دنبال وقوع قتل فردی با اسلحه جنگی در اردیبهشت سال ۷۷ در شهر "برازجان" و متواری شدن قاتل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: با توجه به متواری شدن متهم و مجهول المکان بودن این فرد، با وجود گذشت ۲۳ سال از این حادثه سرانجام با تلاش شبانه روزی و اقدام‎های پیچیده علمی و تخصصی ماموران پلیس آگاهی دشتستان و با همکاری پلیس آگاهی استان در نهایت محل پنهان شدن قاتل در نخلستان‌های اطراف روستای "نظرآقا" در آن شهرستان شناسایی شد.

dastgiri
سوسنی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی متهم در مخفیگاه خود دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری با ۲ فشنگ جنگی از وی کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و علل و انگیزه اقدام خود را اختلاف‌های قبلی با مقتول بیان کرد.
سوسنی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد، اظهار داشت: مردم مطمئن باشند که هیچ پرونده‌ای تا زمانی که متهمان اصلی آنها دستگیر و به دست قانون سپرده نشوند، مختومه نمی‌شود؛ حتی اگر سال‌ها هم طول بکشد ماموران پلیس با جدیت تمام پی‌گیر ماجرا و احقاق حقوق از دست رفته مردم خواهند بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group